TrulsHE Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg kjører nå denne RAM-testen på maskina mi. Men når er den ferdig? Er redd for at den bare står og looper... Eller er det liksom flere steg i testen? Nå står det: 3/40/23/3 23% Quick/PASSED Hva betyr dette? De 3 første skjønner jeg er hvor lenge testen har kjørt (h.min.sek). Men hva er da det siste 3-tallet? Har testen bare startet på nytt, og driver nå for tredje gang??? Er det noen vits? Blir testen i det hele tatt ferdig eller må jeg avslutte den manuelt? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Søkte litt på nettet, men vanskelig å finne ut noe gitt. Fant vertfall ut at det gikk an å kjøre en mer grundig test: Normal, og ikke Quick. Merker at den ikke er rask! Har stått på i 3 timer snart og er kommet til 40%. Ennå ingen feil... Jeg er overrasket! Er nesten sikker på at det er RAM'en det er noe galt med, for jeg får FATAL ERROR under tortur-test i Prime95. Hvis GoldMemory nå viser ingen feil når den er ferdig - kan jeg stole på det da??? Hva kan det ellers være som forårsaker denne FATAL ERROR'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå