Gå til innhold

Mensa IQ-test

Kaneltryne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tatt både online mensa test og en autorisert Mensa test som kan fortelle hvor stort avviket mellom testene ble? Hvilken du scorte best på, online eller den ''ordentlige''?

Lurer også på dette. Jeg fikk 130 online, men etter det jeg har hørt så kan jeg ikke forvente like godt resultat på den autoriserte. 

Lenke til kommentar

attachicon.gifmensa.jpg

attachicon.gifScreenshot_20180326-235058.png

Det er resultatene jeg har fått. Vet ikke om de kan sammenlignes.

Imponerende. Jeg fikk 133 på mensa IQ testen som var 98.6 percentil, så fikk lyst til å ta en autorisert, men føler at jeg fikk et litt for bra resultat siden jeg hadde tatt den før for ca 1-2 år siden, da fikk jeg enten 126 eller 130 og noe hvis jeg ikke husker feil. Koster dog 500 kroner og litt flaut om man kommer ut derifra uten å kvalifisere til mensa tenker jeg.

Lenke til kommentar

Du må huske at disse online.-testene bare er laget for at folk skal poste "resultatet" på facebook etterpå.

Mensa har jo et rykte de ikke kan ødelegge ved å gi falske resultater, men hvis du går og tar ''best iq test ever for smart people'' eller noe sånt tull på nettet, så skal du nok ikke stole for mye på resultatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...