Kaneltryne Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Noen som har tatt både online mensa test og en autorisert Mensa test som kan fortelle hvor stort avviket mellom testene ble? Hvilken du scorte best på, online eller den ''ordentlige''? 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Noen som har tatt både online mensa test og en autorisert Mensa test som kan fortelle hvor stort avviket mellom testene ble? Hvilken du scorte best på, online eller den ''ordentlige''? Lurer også på dette. Jeg fikk 130 online, men etter det jeg har hørt så kan jeg ikke forvente like godt resultat på den autoriserte. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Det er resultatene jeg har fått. Vet ikke om de kan sammenlignes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Du må huske at disse online.-testene bare er laget for at folk skal poste "resultatet" på facebook etterpå. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 mensa.jpg Screenshot_20180326-235058.png Det er resultatene jeg har fått. Vet ikke om de kan sammenlignes. Kewlt, da er du dritsmart! Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Du må huske at disse online.-testene bare er laget for at folk skal poste "resultatet" på facebook etterpå. Det gjelder ikke Mensa-testen som Rydin fikk kongeresultat på. Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 mensa.jpg Screenshot_20180326-235058.png Det er resultatene jeg har fått. Vet ikke om de kan sammenlignes. Imponerende. Jeg fikk 133 på mensa IQ testen som var 98.6 percentil, så fikk lyst til å ta en autorisert, men føler at jeg fikk et litt for bra resultat siden jeg hadde tatt den før for ca 1-2 år siden, da fikk jeg enten 126 eller 130 og noe hvis jeg ikke husker feil. Koster dog 500 kroner og litt flaut om man kommer ut derifra uten å kvalifisere til mensa tenker jeg. Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Du må huske at disse online.-testene bare er laget for at folk skal poste "resultatet" på facebook etterpå. Mensa har jo et rykte de ikke kan ødelegge ved å gi falske resultater, men hvis du går og tar ''best iq test ever for smart people'' eller noe sånt tull på nettet, så skal du nok ikke stole for mye på resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå