Knut S Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 khaowang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Thailandsk buddhistisk tempel. Du er tydeligvis ikke eneste fotograf i området så dette er sikkert en turistmagnet. Kanskje "kultur" eller "arkitektur" ville passet bedre som emnevalg. Mulig at fokuseringen av munken gått litt ut over komposisjonen? Bildet er alikevel både severdig og interessant, er skarpt og har fint lys og fine farger. Dette er kun min mening, hverken mer eller mindre. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Thailandsk buddhistisk tempel. Du er tydeligvis ikke eneste fotograf i området så dette er sikkert en turistmagnet. Kanskje "kultur" eller "arkitektur" ville passet bedre som emnevalg. Mulig at fokuseringen av munken gått litt ut over komposisjonen? Bildet er alikevel både severdig og interessant, er skarpt og har fint lys og fine farger. Dette er kun min mening, hverken mer eller mindre. Mvh.Oddvar Takk for kommentar. Khaowang er ett gammelt palass og en historisk park. Den innehar også ett museum. Ja ett sånt sted vil alltid tiltrekke seg fotografer og turister Ja den går nok utover komp men samtidig ville jeg også få frem munkene sin rolle i samfunnet . Som man ser er fotografene rund veldig opptatt av denne munken Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Hei Knut, hyggeligå se disse bildene dine fra Thailand. Jeg tror du har hatt en flott tur. Et lite toppkutt kunne kanskje vært på sin plass? ...i alle fall til nedenfor bladspissene som henger i løse lufta. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Hei Knut, hyggeligå se disse bildene dine fra Thailand. Jeg tror du har hatt en flott tur. Et lite toppkutt kunne kanskje vært på sin plass? ...i alle fall til nedenfor bladspissene som henger i løse lufta. Tusen takk for tilbakemelding. Ja ser det at toppkutt kunne latt seg gjøre ? Ja Thailand er flott. Fin kultur fine mennesker og nydelig mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg