Gå til innhold

Gold LIVE hjelp


Anbefalte innlegg

hey,
Mitt xbox live gold utløpte for 1 mnd siden og jeg har heller ikke gyldig kreditt kort tilknyttet kontoen min lengre.
Kjøpte et 12 Gold abonnemang kort med kode på elkjøp men så på support på xbox.com at den ikke kan brukes til å fornye LIVE når man har en regning liggende i systemet?
Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få brukt kort kode jeg kjøpte?
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey,

Mitt xbox live gold utløpte for 1 mnd siden og jeg har heller ikke gyldig kreditt kort tilknyttet kontoen min lengre.

Kjøpte et 12 Gold abonnemang kort med kode på elkjøp men så på support på xbox.com at den ikke kan brukes til å fornye LIVE når man har en regning liggende i systemet?

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få brukt kort kode jeg kjøpte?

 

 

Du betaler regningen du har hos dem selvfølgelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

hey,

Mitt xbox live gold utløpte for 1 mnd siden og jeg har heller ikke gyldig kreditt kort tilknyttet kontoen min lengre.

Kjøpte et 12 Gold abonnemang kort med kode på elkjøp men så på support på xbox.com at den ikke kan brukes til å fornye LIVE når man har en regning liggende i systemet?

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få brukt kort kode jeg kjøpte?

 

 

Du betaler regningen du har hos dem selvfølgelig. 

 

 

Selvfølgelig men var det som var problemet.

Anyway kontaktet xbox via live chat nettopp og de hjalp meg med å slette regningen fra systemet så jeg fikk brukt koden

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Anbefaler deg å kjøpe Gold på g2a.com eller livekort.no Førstnevnte kan du få ned i rundt 330 for 12 måneder, mens på livekort så jeg nettopp til 375, så litt dyrere der. På Microsoft Store og Elkjøp går de for 499. Får koden på e-post etter du har betalt. Har gjort dette i flere år nå, og har aldri opplevd problemer med dem. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...