Jostein76 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Eg lurer på ein ting. Er det nokon som har spelt brettspillet geni? Kor lang tid meiner dere at det skal vare 1,5-2 timer? Eller lenger? Eg spør fordi eg har ei søster som har ein versjon som kan vare i 3-4 timer viss du svarer feil. Du skal samle inn fem farger i ein ytre sirkel. Så skal du inn i midten. Svarer du feil på ein farge der så mister du den fargen. Så må du ut i den ytre sirkelen og få tilbake den fargen. Viss dette repeterer seg så må du gå gjennom dette ein gong til. Så då kan spelet vare i 4 timer. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Eg lurer på ein ting. Er det nokon som har spelt brettspillet geni? Kor lang tid meiner dere at det skal vare 1,5-2 timer? Eller lenger? Eg spør fordi eg har ei søster som har ein versjon som kan vare i 3-4 timer viss du svarer feil. Du skal samle inn fem farger i ein ytre sirkel. Så skal du inn i midten. Svarer du feil på ein farge der så mister du den fargen. Så må du ut i den ytre sirkelen og få tilbake den fargen. Viss dette repeterer seg så må du gå gjennom dette ein gong til. Så då kan spelet vare i 4 timer. 3-4 timer var veldig langt synes jeg. Her er reglene for Geni; http://spillregler.egmont.no/Geni%202006.pdf Kan godt være at det er en annen versjon dere har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå