Tage Folde Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei! Har kjøpt meg det nye Championship Manager 03/04. Problemet er at spillet plutselig "detter ut" med feilmeldingen "Cm0304 has generated errors". Noen ganger rebooter PC'n også. Det siste var at jeg fikk en bluscreen, "Beginning dump of physical memory bad_pool_caller" stod det på den. Finnes det noen her som har et forslag til løsning? Systemet(Amd XP) er stabilt i alle andre programmer jeg har + at det er oppdatert med alle nye drivrutiner. Mvh, Tage Folde Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 har du innstallert patchen til cm? om nei, den er på www.sigames.com Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Tror du burde prøve patchen ja Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kunne du gitt noe mer informasjon om: - hva du gjør like før det faller ut ? - Er det samme plassen hver gang ? Ellers er det kanskje lurest å lete i forumet til utviklerne etter liknende problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå