Gå til innhold

Et godt tlbudt på LiteON 24x10x40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet noe om denne brenneren? Vurderer nemlig å kjøpe meg den selv.

Hvordan er den til f.eks. å brenne playstation-spill osv. Har lest at det finnes enkelte CD-brennere som er ekstra "flinke" til å lese og brenne CD-er som er sikkerhetsbeskyttet.

Søkte om info om den på nettet, men sidene til LiteOn var tydligvis nede akkurat da. Lurer litt på hvordan feilbrenningsprosenten er, og om noen rett og slett har noe info/erfaringer på den.

Så ellers at Komplett hadde en LG brenner (24x10x40x) til 995kr, og den hadde hele 8MB cache, super link og Easy CD Creator 5.

mvh.

André Neufeld

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-05 23:54, Nuffern skrev:

Ikke for å være pirkete, men den koster 400kr mer om du kjøper den i butikken. Bestiller du den må man jo også betale for frakt og oppkrav. 300-400kr er kanskje ikke mye, men den blir da faktisk 40% dyrere enn LiteOn.

Du har rett i det.... Ikke sikkert at det er verd det, men skulle jeg kjøpt ny brenner i dag, ville jeg nok spandert de ekstra kronene på Plextoren.....

Lenke til kommentar

Jeg bruker min LiteOn daglig, har ikke hatt noe problem(ser vekk fra problem med å skrive 12x plater i 24x hastighet, går fint på 16x, sier mer om platene en brenneren) har også hatt en 12x brenner fra LiteOn som fugerte 100%. Skuffen er litt mer slarkete og tregere en Plextor.

Lenke til kommentar

Hvis man stiller strenge krav til en brenner så finner det bare et alternativ på markedet.

KING PLEXTOR

Det er ikke for ingenting at den er best i test hver j**** gang.Så hvis kvalitet teller, hadde jeg heller brukt 400 kroner ekstra på en brenner jeg vet funker fra første dag.Jeg har aldri hørt om noen Plextorer som har streika.LEVE KING PLEXTOR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...