Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Skaff penger før du ber ut jenter, gjerrige faen"

79 stemmer

1. 1. Er det en god regel at mannen betaler?

• Ja, og dette er likestilling
      5
    • Ja, men dette er ikke likestilling
      14
    • Nei, dette er ikke likestilling
      58
    • Nei, men dette er likestilling
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om damer er utseende og penger så er det ikke rart man blir skuffet. Det er nok av kvinner som har høyt fokus på personlighet også. Men jeg kan ikke tenke meg at noen som kaller seg MGTOW, incel eller redpiller vinner på den fronten heller.

E2bpsWG.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar

Om damer er utseende og penger så er det ikke rart man blir skuffet. Det er nok av kvinner som har høyt fokus på personlighet også. Men jeg kan ikke tenke meg at noen som kaller seg MGTOW, incel eller redpiller vinner på den fronten heller.

E2bpsWG.jpg

Jeg kan ikke svare for MGTOWs, men mitt inntrykk er at mange MGTOWs innrømmer at det finnes bra damer, men de mener at muligheten for å få en er så liten at det ikke er verdt innsatsen. Som å vinne i Lotto. Ja, du kan klare det, men sannsynligvis vil det være en bedre investering å bruke tid og penger på noe annet. 

Endret av VRK18
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I 2018 er det ingen selvfølge at man får kvalitetsdame bare man får orden på livet. 

Det har det heller aldri vært. Ei heller er, eller har det vært, en selvfølge at man får en kvalitetsmann for damer som får orden på livet. (eller andre kombinasjoner for de som måtte foretrekke det).

Uansett synes mye av løsningen å være å ta ansvar for sitt eget liv fremfor å sutre over at alle andre er så fæle og onde at det blir umulig for en selv å takle dem. Finne fancy akronymer på ens egen tilværelse hjelper neppe.

• Liker 4
Lenke til kommentar

MGTOW tar ansvar for eget liv. I motsetning til hva mange tror så sitter ikke MGTOWs flest og sutrer over at andre er så fæle. De fokuserer på helt andre ting enn damer. 

Er det derfor de har behov for å kalle seg MGTOW og ikke klarer å holde kjeft om damer?

Endret av Gavekort
  • Liker 6
Lenke til kommentar

MGTOW tar ansvar for eget liv. I motsetning til hva mange tror så sitter ikke MGTOWs flest og sutrer over at andre er så fæle. De fokuserer på helt andre ting enn damer. 

Javel - i så fall virker ditt valg av videoer å linke inn i denne tråden for å demonstrere det noe merkelig.

Jeg orket riktignok bare å se noen få minutter av den første, men den besto av en dame som forklarte at menn i dagens samfunn måtte være "extremely, extremely careful" med kvinner, fordi kvinner hovedsaklig er ute etter å ødelegge menns liv ved å gjøre sitt beste for å bli gravide med dem slik at de kunne utnytte dem senere.

Om denne damen du linket inn er representativ for dette akronymet, så virker det rimelig langt fra å 'fokusere på helt andre ting enn damer' - det virker tvert om som om hele livet er basert på at damer er onde og må unngås for enhver pris.

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det derfor de har behov for å kalle seg MGTOW og ikke klarer å holde kjeft om damer?

Jeg skrev de fleste. De MGTOWs man legger merke til er de som hele tiden snakker om damer. Disse er nok først og fremst bitre, som dere skriver over. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Javel - i så fall virker ditt valg av videoer å linke inn i denne tråden for å demonstrere det noe merkelig.

Jeg orket riktignok bare å se noen få minutter av den første, men den besto av en dame som forklarte at menn i dagens samfunn måtte være "extremely, extremely careful" med kvinner, fordi kvinner hovedsaklig er ute etter å ødelegge menns liv ved å gjøre sitt beste for å bli gravide med dem slik at de kunne utnytte dem senere.

Om denne damen du linket inn er representativ for dette akronymet, så virker det rimelig langt fra å 'fokusere på helt andre ting enn damer' - det virker tvert om som om hele livet er basert på at damer er onde og må unngås for enhver pris.

Det er et faktum at menn må være forsiktige med damer. Going MGTOW is the safest option, og det er forståelig at mange velger denne veien. Men som Gavekort sier så er man egentlig ikke MGTOW om man bruker hele livet sitt på å klage over hvor grusomme kvinner er. Da lar du jo faktisk damer styre livet ditt! Ekte MGTOWs snakker svært sjelden om damer.

Endret av VRK18
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har man ikke penger eller utseende så lar man damene være i fred. Det er jo helt naturlig.

Helt enig. 

Eldre menn som er griser og har et stygt utseendet som drar til utlandet for å finne seg unge kvinner i fattige land er sosiale tapere. De burde enten finne seg en kvinne fra samme generasjon, rase, og nasjonalitet eller bare leve som singel.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Har man ikke penger eller utseende så lar man damene være i fred. Det er jo helt naturlig.

Helt enig. 

Eldre menn som er griser og har et stygt utseendet som drar til utlandet for å finne seg unge kvinner i fattige land er sosiale tapere. De burde enten finne seg en kvinne fra samme generasjon, rase, og nasjonalitet eller bare leve som singel.

Sarkasme?

Lenke til kommentar

Helt enig. 

Latterlig ignorant holdning. Hva er dette? Misunnelse? Forakt? Rasisme? Hva er galt med å endre på disse faktorene?

Lenke til kommentar

Helt enig. 

Trenger ikke være eldre. Jeg skjønte det allerede rett etter videregående.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig. 

Latterlig ignorant holdning. Hva er dette? Misunnelse? Forakt? Rasisme? Hva er galt med å endre på disse faktorene?

Jeg tror ikke han var seriøs. 

Lenke til kommentar

Helt enig. 

Sarkasme?

Nei, på ingen måte. Dette er noe som jeg faktisk mener.  

Helt enig. 

Forstår ikke hva du vil frem til her.

Jeg synes mitt innlegg ovenfor gjelder godt i en sånn situasjon hvor en 50 år gammel mann finner seg en 20 år gammel kvinnelig asiater og importerer henne fra fattigdom for eksempel i Thailand til Norge. De utnytter sin økonomiske fordel til å få en vakker kvinne, som de ellers aldri ville ha fått.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...