ilpostino Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Jeg har et ASUS GeForce GTX 1070 DUAL OC skjermkort som har en Asus 27" LED G-Sync Rog Swift og en Dell U2713HM]Dell U2713HM. Asus-skjermen kjører jeg med 4K oppløsning mens Dell-skjermen har 2560x1440. Begge er koblet til skjermkortet med DP-kabel. Innemellom flikrer Asus-skjermen og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Noen tips? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Har du forsøkt med clean install av skjermdrivere? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2018 Flimringen startet for en stund siden på en maskin som var installert med Windows 8.1 for x antall år siden for siden å bli oppgradert til Windows 10. Selv med Clean install i går med ny systemdisk fortsetter flimringen i dag. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Kanskje et dumt spm., men har du sjekket at strømkabelen sitter skikkelig i? Endret 31. mars 2018 av TMB Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Flimringen startet for en stund siden på en maskin som var installert med Windows 8.1 for x antall år siden for siden å bli oppgradert til Windows 10. Selv med Clean install i går med ny systemdisk fortsetter flimringen i dag. Hmm... Siste forsøk, bytt kabel. Jeg konkluderer at skjermkortet har blitt defekt hvis ikke det fungerer. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Vi har dette problemet i ny og ne på jobben. Bytte av skjermkabel har stort sett løst problemet. Usikker på om man har byttet fra DP til DVI eller om man bare har byttet til ny DP-kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå