AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg har psykopatiske trekk..Ikke fått det bekreftet, men er ganske sikker selv. Slitt endel med usikker sammen med andre mennesker og at jeg har følt meg liten sammen med dem. Kanskje fordi jeg vet hvor fæl jeg er? Uansett.. tenker mye om dagen og har noen spørsmål. Har tidligere slitt med angst og depresjon. Klarte ikke skolen grunnet sosial angst, men når jeg tenker tilbake, husker jeg at jeg løy til legen, sa jeg kastet opp før skolen selv om sannheten var at jeg grua meg til å gå, etter en episode som satt spor. Jeg husker jeg stresset veldig med hvordan jeg skulle finne de forskjellige klasserommene, gruet meg til bussen, grua meg genrelt veldig til å forholde meg til de andre elevene. Redd for å bli ledd av eller drite meg ut. Jeg ble diagnostisert med sosial angst. Men jeg lurer på, er det mulig å ha psykopatiske trekk sammen med sosial angst? Eller har jeg lurt meg selv til å tro at dette er noe jeg sliter med? Noen som vet? Anonymous poster hash: 409fa...5ee 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Velkommen tilbake. Hva vil du høre egentlig? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå