Gå til innhold

Spørsmål angående jobb som Skadedyrbekjemper

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har åpnet seg en mulighet hos firmaet Anticimex og jeg har noen spørsmål angående jobben som jeg håper dere som jobber/har jobbet i denne bransjen kan svare på.

1: Hvordan ser arbeidsdagen din ut?

2: Hvordan er lønnen?

3: Hvilken type person er egnet for denne

jobben? Har fått inntrykk av at

firmaene vil gjerne ha alt-mulig

personer som har erfaring innen service

bransjen og er handy menn. Muligens jeg

tar feil?

4: Hvordan ser du for deg

fremtidsutsiktene i denne bransjen ser

ut?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke jobbet i bransjen, men vil tro det vil være et godt marked for skadedyrbekjempning i fremtiden med tanke på veggdyr, da fremkomsten av dem i Norge har vokst 400% fra 2007 til 2015. Det er noe ordentlig herk, og om ikke du er kjent med det allerede så kan det sikkert være lurt å lese seg litt opp på, så kan du få et inntrykk av hva jobben kan innebære.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmål 1 til 3 bør du ta opp direkte med arbeidsgiver. Både arbeidsoppgåver, lønn og kompetansekrav vil variere alt etter kva stilling du skal inn i samt lokale tilpassningar.

Det kan være store forskjellar på vilkår og arbeidsoppgåver som skadedyrsbekjemper i Anticimex, avhengig av om du jobbar på kontoret i Tromsø, Oslo eller Førde.

Lønn er for eksempel sterkt knytta til det lokale arbeidsmarkedet, dei generelle levekostnadane i området og sjølvsagt kor mykje dei andre arbeidsgiverane som konkurrerer om dei same arbeidstakarane tilbyr sine ansatte i lønn.

Arbeidsoppgåvene kan eg også tenke meg varierer mykje alt etter kva skadedyr som er mest vanleg i ditt område.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...