AfterGlow Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Lover 100 timer med innhold og flere forbedringer.Dragon Quest XI kommer endelig til vesten Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Folka bak Dragon Quest har vært flinke til å holde på den tradisjonelle JRPG-stilen, dessverre er historiene deres ofte i overkant enkle og barnevennlige for min del, noe som gjør at jeg har påbegynt en rekke DQ-spill men aldri fullført et. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Midt på uka som kona har termin.. Det var da som f... ??? 1 Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Midt på uka som kona har termin.. Det var da som f... Då er no ho opptatt :-) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 For ordensskyld kommer 3DS-versjonen ikke til vesten. Litt kjipt, men får leve med det. PS4-versjonen er allerede en sterk kandidat til GOTY for meg. Har bevisst unngått det meste av previews osv, men det er Dragon Quest. Hva mer trenger man vite? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Ser lovende ut, men den evinnelige grindingen ødela dessverre mye av DQ 7 og 8. Håper dette er bedre balansert. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Lov å håpe, men akkurat det tviler jeg på. DQ8 likte jeg veldig godt, men hyppige random encounters med veldig lavt tempo gjorde at jeg ikke fullførte. Jeg håper også inderlig at de har lagt inn et bedre lagringssystem enn at du kun kan lagre i kirker og mister masse progresjon om du dør i en dungeon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå