AfterGlow Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Kampmaskinene gjenoppstår snart på PC-plattformen.Kickstarter-finansierte BattleTech har fått slippdato og trailer Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Å herregud. Skal de lage en cringe-story her også? Kan de ikke bare holde seg til spill og slutte å late som noen bryr seg om en elendig og flau historie som bare kommer i veien? Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Å herregud. Skal de lage en cringe-story her også? Kan de ikke bare holde seg til spill og slutte å late som noen bryr seg om en elendig og flau historie som bare kommer i veien? Snakk for deg selv. Personlig foretrekker jeg at utviklere lager story til spillene sine. Finner liten til ingen interesse å spille single-player spill som er uten story. 1 Lenke til kommentar
Kaesar Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Å herregud. Skal de lage en cringe-story her også? Kan de ikke bare holde seg til spill og slutte å late som noen bryr seg om en elendig og flau historie som bare kommer i veien? Historiedrevet kampanje er noe jeg savner i veldig mange moderne spill. Om du ikke vil ha det så spill multiplayer, men ikke innbill deg at ingen bryr seg om historie i spill (med mindre du jobber som direktør i EA. De har jo tydeligvis bestemt seg for det). 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Tja, personlig sett hadde jeg aldri støttet spillet hvis dem ikke hadde hatt singleplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå