Gå til innhold

FX5700 Ultra vs 9600XT

sickb

Anbefalte innlegg

Tror de fleste har kommet fram til at GeForce FX5600 var noe skjit. Og da var det vel slik at ATI hadde det beste mellomklasse kortet, 9600.

Men så kom GeForce med FX5700 som slo 5600 med glans, og på de fleste testene jeg har sett og diskusjonene jeg har lest med FX5700 Ultra VS 9600XT ser det stort sett ut til at FX5700 Ultra kommer best ut.

Er alle enige om at FX5700 Ultra er det beste mellomklassekortet for tiden? Eller er det 9600XT? Hvorfor det da?

Jeg begynner å bli lei av å lese forum opp og ned hvor folk driver på å slenger ut personlige meninger, og ofte har de aldri testa noe annet kort enn det de har.

Kan det være en idè at folk kun svarer hvis de faktisk har noe relevant å argumentere med for eller imot og kanskje har test resultater / linker til sider med resultater som viser at det ene er bedre enn det andre.

Og en annen ting jeg lurer på, har produsent mye å si? Asus vs Aopen vs Gainward et cetera.

Og for de som ikke fikk det med seg :

Hva slags mellomklassekort er best for tiden?

FX5700 Ultra eller 9600XT?

Endret av sickb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er noen god ide å starte en slik diskusjon. Selv om den i starten kan virke seriøs, ender det sikkert opp med usaklig flaming.

On-topic: Du merker neppe noen særlig forskjell i praksis på så likestilte kort, så derfor er det heller ikke så mye å lage styr av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...