G Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 En liten kommentar. Jeg har hørt at det er vanskeligere å være bruktbilselger selv der når man selger det privat. Men her snakker vi også om en forhandler, ikke sant? Jeg vegrer meg egentlig for å skulle selge bruktbil selv noen gang, pga. kjøper har fått bedre rettigheter med årene. Poenget er at når jeg leser enkelte av innleggene i denne tråden så kan det virke som om god gammeldags svindel er grei skuring. Måtte bare kommentere det sånn sett i fra siden. Jeg har ikke så mye mer å bidra med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2018 Del Skrevet 31. juli 2018 Er det egentlig det? Hvis selger har med viten brukt byggskum til å skjule skader i for eksempel rammeverk, og rammen brekker i to mens bilen ligger i 80 km/t, så blir det fort tatt ut drapssiktelse.Ja, det er det. Drapsforsøk krever forsett. Det er temmelig vanskelig å bevise i en slik sak. Hvis noen faktisk døde i ditt tilfelle, kunne det kanskje vært tatt ut siktelse for uaktsomt drap. Men drapsforsøk høres søkt ut. 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Forhandler som solgte kjøretøyet. Det var ca 90 av 110 kontrollpunkt på naftesten som hadde kommentar eller mangel. Fikk medhold i rettsaken. Var uggen stemning der uff. Noen som vet om en enkel måte å dele en pdf på? Dere kan få se på dritten om dere vil Endret 23. oktober 2018 av Noxz 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Noen som vet om en enkel måte å dele en pdf på? Dere kan få se på dritten om dere vil Under svarboksen "bruk full editor" Deretter "Choose file" -> Velg PDF Trykk "legg ved denne filen" og post. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Her er mange artige punkt. Husk att dette er en bil som er "god å kjøre", uten noen mangler oppført i annonsen. Og den er priset på lik linje som dem strøkne. Solgt av forhandler. Naf.pdf Endret 22. oktober 2018 av Noxz 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Forhandler, 90 av 110 kontrollpunkt på naftest hadde kommentar eller mangel. Vant mildt sagt rettsaken. Var uggen stemning der uff. Men men Noen som vet om en enkel måte å dele en pdf på? Dere kan få se på dritten om dere vil Jeg skjønner ikke sammenhengen mellom linje 1 og 3 - hvorfor står det bare "forhandler" på første linje? Jeg antar det var du som vant, hva ble resultatet? Heving og saksomkostninger? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Jeg antar det var du som vant, hva ble resultatet? Heving og saksomkostninger? Ja riktig Endret 23. oktober 2018 av Noxz Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2019 Da har jeg pengene mine og saken er lukket. "Bilen hadde kun kjørt 200km siden EU-godkjenningen og den måtte derfor være i bra stand, og ble solgt med den informasjonen jeg fikk ifra tidligere eier" Statens veivesen sier att siden det er så lenge siden, så vil ikke bilens stand være grunnlag nok til å se på saken om bilen ble godkjent selv med mangler, på verkstedet. Men verkstedet har blitt nektet i å utføre eu kontroller tidligere utifra ryktet på "bygda", så tror nok att det kansje har skjedd igjen. 2 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 21. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Den 03.01 hadde vedlomne betalt inn det meste til advokaten min. Men etter dette har jeg ikke fått kontakt med hverken advokaten min eller hans tilsette. Hva gjør jeg? Er en legitim bedrift med 5 tilsette Han svarte dagen jeg postet dette, ordnet seg heldigvis. Vet ikke hvorfor det tok han 20 dager å svare tho Endret 24. januar 2019 av Noxz Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Ring og send mail, hvis de ikke svarer på et par dager kan du vel stikke innom og høre hva som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå