VRK18 Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) Noen som holder på med det? Har dere opplevd noen health benefits? Endret 2. april 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Vekta holder seg stabil samtidig som jeg får spist akkurat det jeg vil ha når jeg vil ha det. Har hatet frokost så lenge jeg kan huske så det å vente til middag har vært naturlig for meg. Alle verdier har alltid vært på topp ifølge lege. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Intermittent fasting? Det er etter det eg har lese ingen spesielle helsemessige fordelar anna enn at det fungerer som ein måte å gå ned og halde vekta for mange. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Michael Mosley har testet dette på seg selv i denne BBC-dokumentaren: http://www.dailymotion.com/video/x370lox Resultatene hans var jo veldig positive, men han poengterer at det ikke er sikkert dette virker på alle 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. april 2018 Forfatter Del Skrevet 2. april 2018 Har hatet frokost så lenge jeg kan huske så det å vente til middag har vært naturlig for meg. Hva med lunsj? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Har hatet frokost så lenge jeg kan huske så det å vente til middag har vært naturlig for meg. Hva med lunsj? Hopper gjerne over det også. Har dårlig apetitt tror jeg haha. Du kan faste på flere måter, jeg pleier å ta den såkalte warrior dietten hvor du spiser en gang daglig. Du har også 16:8 og 20:4 og til og med 23:1, timene før er hvor lenge du faster, og så timen etterpå er vinduet du tillater deg å spise på, med ett mindre vindu er det vanskeligere å spise for mye. Når jeg først spiser prøver jeg å spise sunt, men unnværer meg gjerne en burger eller pizza hvis jeg har lyst på det. Hjemmelagd smaker bedre og er bedre for deg også, nam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå