Vannlinjen Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Hvor langt må håret være for noe som dette: https://www.instagram.com/p/6zPSNdmtKH/?taken-by=braidsome Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Hvis du har litt lengde på håret, får man kjøpt «falskt hår» i lengder på diverse afrosalonger. Finnes både ekte hår og direkte falskt. Det er endel menn som bare er ekstremt sexy med rasta og dreads <3 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 Takker for svar, folkens Skal forhøre meg på en av disse afrosalongene neste gang jeg er i Oslo. Later ikke til å være mange av disse på Vestlandet Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Takker for svar, folkens Skal forhøre meg på en av disse afrosalongene neste gang jeg er i Oslo. Later ikke til å være mange av disse på Vestlandet Hvor på vestlandet? Finnes afrosalonger både i Bergen og i Stavanger, såvidt meg bekjent Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. april 2018 Forfatter Del Skrevet 18. april 2018 Takker for svar, folkens Skal forhøre meg på en av disse afrosalongene neste gang jeg er i Oslo. Later ikke til å være mange av disse på Vestlandet Hvor på vestlandet? Finnes afrosalonger både i Bergen og i Stavanger, såvidt meg bekjent I Bergen. Ango Afro er vel den eneste jeg har hørt om. Kan jo for så vidt ta turen. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Vet det er en frisørsalong i gaten ovenfor Bryggen, opp mot Fløien. Husker ikke navnet på gaten. Så er det en afrosalong/butikk like før du kommer til gågaten bort mot Bystasjonen. Den har iallefall vært der i alle år.. forhåpentligvis er den der ennå. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå