Gå til innhold

svidd prosseor?

zexs

Anbefalte innlegg

Har du prøvd å klokke ned CPU'en for å se om den funker?

Igjen...han har aldri fått den til å virke!

eller...? *lese tråden en gang til* :p

Ja, men hvis problemet er f.eks for høy varme, så vil den kanskje funke hvis han kjører den på mye lavere hastighet.

Verdt et forsøk i alle fall.

Litt vanskelig hvis maskinen ikke en gang poster...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ihvertfall i retur en CPU som er ok. Og hvis du får en regning på Kr. 400,- så har du støyet unødig. Og hvis dette skjer innen rimlig tid også bør du gå i skammekroken. :blush:

men mannen har da vel rett på en ny cpu uten at det koster han 5 øre.

hvorfår skal han ha utgifter på en cpu som ikke virker.

skal ikke webshopen dekke frakten også !

selv hade jeg aldri gått med på dette(snytt får 400,-)fordi webshopen

taper på dette.de får bare passe på og ha hardware som fungere da.

som oftes er det jo vi fårbrukere som taper i disse sakene(da vi er kjøpere)

slik skal det ikke være... :no:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Du får ihvertfall i retur en CPU som er ok. Og hvis du får en regning på Kr. 400,- så har du støyet unødig. Og hvis dette skjer innen rimlig tid også bør du gå i skammekroken. :blush:
men mannen har da vel rett på en ny cpu uten at det koster han 5 øre. hvorfår skal han ha utgifter på en cpu som ikke virker. skal ikke webshopen dekke frakten også ! selv hade jeg aldri gått med på dette(snytt får 400,-)fordi webshopen taper på dette.de får bare passe på og ha hardware som fungere da. som oftes er det jo vi fårbrukere som taper i disse sakene(da vi er kjøpere)slik skal det ikke være... :no:
Du må da klare å lese det du selv har Quotet + hva det dreier seg om. Og det er at hvis han får en regning på Kr. 400,- så har han sendt i retur en CPU som er o.k. Og hvis dette skjer innen rimlig tid .....

Dumt at noen poster, og etterpå må ha saken inn med teskje.

Jeg vet meget vel hva man har rett på, men jommen har kjøperen noen plikter også.

Jeg vet også at en stor returprosent er innkalkulert i varen pga lov om reklamasjon. Det er noe man lærer første halvåret på handelslinjen.

Og siden loven er sånn må vi alle betale mye ekstra. Så de som tar tapene er faktisk du og jeg.

Lenke til kommentar

Har prøvd alt, klokka ned og inspisert i vinkel. Har jo ingen mulighet til å sjekke hvordan den ser ut inni da.. Jeg har bilder av cpu`en men ingen plass å legge ut. Hvis noen ville sett de eller kunne tenkt seg å lagt de ut så sender jeg dem i mail og blir fryktelig glad :thumbs:

Lenke til kommentar

Webpris: 741:-

Lagerstatus: På Lager

Produsent: AMD

ArtID: XP2500BA

Hvis du får en ny CPU i posten etter få dager, vil du da tale vel om firmaet?, og hvordan får du visket bort intrykket du har gitt? :no:

vet du om det forsatt er noen Web butikker i norge som selger den ulåste tåpen av barton 2500+ ?. hva står Ba for?

Lenke til kommentar
Det er det som er så trist :(  

Har sendt returforespørsel til dem. Tror jeg bestiller en ny så har jeg den sikkert til årsskiftet. Hvis jeg må vente på databutikken så har jeg vel ikke ny prosessor før påske om de erkjenner at dette er en garatisak da. Har bilder av den, men hvordan får jeg lagt dem ut her uten å måtte ha lagringplass på web?

Hvorfor prøver du igjen å drite ut Databutikken ? Alle skjønner etter dette at du er lite ærholden (dårleg holdning til ære). De som slår opp på hjmmesiden deres kan se at den er på lager:

Webpris: 741:-

Lagerstatus: På Lager

Produsent: AMD

ArtID: XP2500BA

Hvis du får en ny CPU i posten etter få dager, vil du da tale vel om firmaet?, og hvordan får du visket bort intrykket du har gitt? :no:

ehhh.. seriøst? Lite å skrive om eller... :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg fikk en defekt Athlon XP 1500+ av Psdata.no. Der skrev jeg rett og slett at den var defekt da jeg fikk den og hadde den nye 4 dager etter jeg sendte den første. Dette var jo ikke en svidd prosessor dog. De er sikkert litt nøyere på dette ettersom brukerne ofte kan forårsake dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...