fAight Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har du prøvd å klokke ned CPU'en for å se om den funker? Igjen...han har aldri fått den til å virke! eller...? *lese tråden en gang til* Ja, men hvis problemet er f.eks for høy varme, så vil den kanskje funke hvis han kjører den på mye lavere hastighet. Verdt et forsøk i alle fall. Litt vanskelig hvis maskinen ikke en gang poster... Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Du får ihvertfall i retur en CPU som er ok. Og hvis du får en regning på Kr. 400,- så har du støyet unødig. Og hvis dette skjer innen rimlig tid også bør du gå i skammekroken. men mannen har da vel rett på en ny cpu uten at det koster han 5 øre. hvorfår skal han ha utgifter på en cpu som ikke virker. skal ikke webshopen dekke frakten også ! selv hade jeg aldri gått med på dette(snytt får 400,-)fordi webshopen taper på dette.de får bare passe på og ha hardware som fungere da. som oftes er det jo vi fårbrukere som taper i disse sakene(da vi er kjøpere) slik skal det ikke være... Endret 18. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du får ihvertfall i retur en CPU som er ok. Og hvis du får en regning på Kr. 400,- så har du støyet unødig. Og hvis dette skjer innen rimlig tid også bør du gå i skammekroken. men mannen har da vel rett på en ny cpu uten at det koster han 5 øre. hvorfår skal han ha utgifter på en cpu som ikke virker. skal ikke webshopen dekke frakten også ! selv hade jeg aldri gått med på dette(snytt får 400,-)fordi webshopen taper på dette.de får bare passe på og ha hardware som fungere da. som oftes er det jo vi fårbrukere som taper i disse sakene(da vi er kjøpere)slik skal det ikke være... Du må da klare å lese det du selv har Quotet + hva det dreier seg om. Og det er at hvis han får en regning på Kr. 400,- så har han sendt i retur en CPU som er o.k. Og hvis dette skjer innen rimlig tid .....Dumt at noen poster, og etterpå må ha saken inn med teskje. Jeg vet meget vel hva man har rett på, men jommen har kjøperen noen plikter også. Jeg vet også at en stor returprosent er innkalkulert i varen pga lov om reklamasjon. Det er noe man lærer første halvåret på handelslinjen. Og siden loven er sånn må vi alle betale mye ekstra. Så de som tar tapene er faktisk du og jeg. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Har prøvd alt, klokka ned og inspisert i vinkel. Har jo ingen mulighet til å sjekke hvordan den ser ut inni da.. Jeg har bilder av cpu`en men ingen plass å legge ut. Hvis noen ville sett de eller kunne tenkt seg å lagt de ut så sender jeg dem i mail og blir fryktelig glad Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 SELGER MÅ BEVISE AT DET ER HAN SOM HAR ØDELAGT CPU! Unnskyld at jeg brukte store bokstaver, men selgeren må bevise at det er han som har ødelagt CPUen og at den var levert feilfri. Kan ikkje selger påvise dette er det kjøper som da skal vinne! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Bilde 1 Bilde 2 Bildene av zexs' CPU Edit: la til tekst God jul Endret 19. desember 2003 av fredrikrb Lenke til kommentar
zexs Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) på bilde 1 ser dere den omtalte firkanten med krysset inni.. Takker og bukker fredrik og god jul Endret 19. desember 2003 av zexs Lenke til kommentar
zexs Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Er d virkelig ingen som se noe ut i fra bildene?? Lenke til kommentar
Zandal Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) virker ikkje slik Endret 22. desember 2003 av Zandal Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Webpris: 741:- Lagerstatus: På Lager Produsent: AMD ArtID: XP2500BA Hvis du får en ny CPU i posten etter få dager, vil du da tale vel om firmaet?, og hvordan får du visket bort intrykket du har gitt? vet du om det forsatt er noen Web butikker i norge som selger den ulåste tåpen av barton 2500+ ?. hva står Ba for? Lenke til kommentar
zexs Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 BA=Barton Hører om folk som får ulåst cpu ennå, men det blir litt gambling.. Den klokker jo bra selv om den er låst.. FSB Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er det som er så trist Har sendt returforespørsel til dem. Tror jeg bestiller en ny så har jeg den sikkert til årsskiftet. Hvis jeg må vente på databutikken så har jeg vel ikke ny prosessor før påske om de erkjenner at dette er en garatisak da. Har bilder av den, men hvordan får jeg lagt dem ut her uten å måtte ha lagringplass på web? Hvorfor prøver du igjen å drite ut Databutikken ? Alle skjønner etter dette at du er lite ærholden (dårleg holdning til ære). De som slår opp på hjmmesiden deres kan se at den er på lager: Webpris: 741:- Lagerstatus: På Lager Produsent: AMD ArtID: XP2500BA Hvis du får en ny CPU i posten etter få dager, vil du da tale vel om firmaet?, og hvordan får du visket bort intrykket du har gitt? ehhh.. seriøst? Lite å skrive om eller... Lenke til kommentar
zexs Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Bilde 1Bilde 2 Bildene av zexs' CPU Edit: la til tekst God jul se litt på bildene da folkens, ingen som har meninger? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) feilpost Endret 22. desember 2003 av PandaMartin Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg fikk en defekt Athlon XP 1500+ av Psdata.no. Der skrev jeg rett og slett at den var defekt da jeg fikk den og hadde den nye 4 dager etter jeg sendte den første. Dette var jo ikke en svidd prosessor dog. De er sikkert litt nøyere på dette ettersom brukerne ofte kan forårsake dette. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fikk en fra Psdata som ikke funka, sendte den i retur og fikk straks en ny uten disk , det er viktig å handle der servicen er god. Ha en riktig God Jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå