Ni kon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Det nærmer seg JUL og samboern maser om hva jeg ønsker meg. Derfor spør jeg her: Jeg ønsker meg et par trådløse hoedtelefoner som støtter "blåtann" da jeg sitter på en DiNovo tastatur og mus. Jeg skal bruke disse til å lytte på musikk fra pc'n mens jeg rusler rundt i leiligheten. Det betyr at jeg ikke ønsker mic på høretelefonene. Finnes dette, og hvilke anbefaller dere? Svar mottas med stor takk. Pris: ikke mer enn 2000 ,- Endret 13. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg bumper denne da jeg må få bestilt dette før 16 des. Ønsker forslag Lenke til kommentar
Dag Tore Larsen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Prøv å sjekke ut sidene til AKG.. der kan hende du finner noe tilfredstillende.. Noen tips , kan være... AKG K 105 UHF Koster ca 99 Euro AKG K 305 UHF II Koster ca 104 Euro.. AKG K 406 AFC Koster ca 164 Euro.. AKG K 506 AFC Koster ca 201 Euro -Dag Tore- Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 vet du hvor jeg får tak i disse i Norge? Lenke til kommentar
Dag Tore Larsen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jepps... De importeres av et firma som heter FotoPhono AS og dem selger produktene til stort sett de fleste hi-fi/pro audio butikker i Norge.. -Dag Tore- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå