QZUZOWR4 Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Vinter og sommer i en ramme Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Hei, Keshav. Du lager mange fine motiver, men jeg er ikke sikker på om jeg liker etterbehandlingen du gjør. På meg virker det som om bildene dine er blitt overskarpet. På nnoen bilder synes jeg dette kan gjøre seg bra, men ikke akkurat her. Men la nå det være et utrykk for smak og behag, mer enn kritikk. Du får ha en god påske, enten du tilbringer den her, eller i India. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Hei, Keshav. Du lager mange fine motiver, men jeg er ikke sikker på om jeg liker etterbehandlingen du gjør. På meg virker det som om bildene dine er blitt overskarpet. På nnoen bilder synes jeg dette kan gjøre seg bra, men ikke akkurat her. Men la nå det være et utrykk for smak og behag, mer enn kritikk. Du får ha en god påske, enten du tilbringer den her, eller i India. Mvh. Oddvar Ok jeg har en annen versjon. God påske til deg også.mvh Keshav Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Hei, Keshav. Du lager mange fine motiver, men jeg er ikke sikker på om jeg liker etterbehandlingen du gjør. På meg virker det som om bildene dine er blitt overskarpet. På nnoen bilder synes jeg dette kan gjøre seg bra, men ikke akkurat her. Men la nå det være et utrykk for smak og behag, mer enn kritikk. Du får ha en god påske, enten du tilbringer den her, eller i India. Mvh. Oddvar Ok jeg har en annen versjon. God påske til deg også.mvh Keshav Hei, jeg takker for det. Jeg er nok tilbøyelig til å synes at dette var bedre å se på, men meg om det da. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg