Gå til innhold

norwegian på oslo lufthavn


Anbefalte innlegg

reiser første gang med dette drittselskapet. fra oslo lufthavn

skal til athen,, har allerede sjekket inn på nett.. 

Må jeg opp til den nye terminalen dems i andre etasje for å komme meg gjennom sikkerthetkontrollen? Eller kan jeg bare bruke den vanlige sikkerhetrkontrollen som alle andre reisende benytter?

også hvis man må opp til norwegian terminalen kommer man da ut til den vanlige taxfreen eller hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen egen "Norwegian-terminal". De har et eget innsjekkingsområde i den nyeste delen av terminalen.

 

Du kan gå igjennom sikkerhetskontrollen akkurat hvor du vil (bortsett fra i Fast Track med mindre du evt. har tilgant der), og uansett hvor du går gjennom, så havner du på samme sted. 

 

God tur med "drittselskapet". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Avgangsnivået er 2. etg for alle flyselskaper. Dersom du reiser med innsjekket bagasje, og vil benytte selvbetjent bagdrop, må du gå til sone 3, hvor Norwegians bagasje leveres. Hvis du har bare håndbagasje, kan du gå rett til gate, og kan gå i den sikkerhetskontrollen du vil (ev. se hvor det er kø). Etter sikkerhetskontrollen går du til høyre (mot utland), og da kommer du til duty free, dette er likt uansett hvilken sikkerhetskontroll du velger å passere igjennom.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker normalt sett Norwegian fremfor SAS, prisene er lavere og det er ingen nevneverdig forskjell på produktet.

 

Finere fly, finere vertinner, mer behagelige seter, mer behagelig lys, lavere utslipp. Du slipper å støtte VG og Dagbladet.

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Ganske spesielt utsagn. «Reiser for første gang med dette drittselskapet». Hvordan kan du vite om det er et «drittselskap» dersom du aldri har reist med dem? Det faller litt på sin egen urimelighet

 

Norwegian er anerkjent internasjonalt og regnes som et av verdens beste lavprisselskaper. Men dessverre er nordmenn flest hjernevasket av medias mobbekampanje mot Kjos. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg foretrekker normalt sett Norwegian fremfor SAS, prisene er lavere og det er ingen nevneverdig forskjell på produktet.

 

Finere fly, finere vertinner, mer behagelige seter, mer behagelig lys, lavere utslipp. Du slipper å støtte VG og Dagbladet.

 

Det er jo noen poeng her, men jeg kjenner jeg bryr meg svært lite om alt dette.

Så fort jeg er ombord på flyet er det på med headset for så å falle i søvn så fort som mulig, normalt er flyturene mine snaut tre timer før jeg er på Gardermoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...