AnonymDiskusjon Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Hei! Har søskenbarnet til ungene til mitt søskenbarn noe navn for meg? F.eks. 5 mening osv Anonymous poster hash: d1ac4...8db Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Hvis det er den enkleste måten å beskrive slektskapet på, så er dere ikke i slekt. Da er svaret nei, dette har ikke noe navn. Søskenbarn har felles besteforeldre. Tremenninger har felles oldeforeldre. Firmenninger har felles tipoldeforeldre. Etc. Ps. Ser at dette er et følsomt tema og kan være vanskelig å spørre om uten å være anonym ;-) 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Søskenbarnet til ditt Søskenbarns barn, er det det du sier? Altså du har en fetter som heter Per, som har et barn, Ole - også lurer du på hva Oles fetters navn for deg er? Du er filleonkel til Ole, men hvis søskebarna hans ikke er av Pers blod(og dermed ditt) har du ikke forhold til dem som kan navngis så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå