Gå til innhold

Ixus400 vs Nikon 3700

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøpe meg et nytt cam siden det var noen langfingret idioter som hadde lyst på mitt fine ixus v3 og fisket dette opp av innelomma mi. Ikke spør meg hvordan de klarte det :no:

Jeg hadde tenkt på å kjøpe ixus 400 men er ikke så sikker lenger etter at jeg ser at tv2 foretrekker Nikon3700 fremfor Ixus400. Er det pga prisen at tv2 foretrakk Nikon sitt eller var kameraet rett og slett bedre?

Er det noen her som er uenig i det tv2 har kommet frem til? og hvorfor er du eventuelt uenig?

Håper snart Akamera kommer med testen sin på Nikon 3700, jeg må jo ha et nytt kamera før jula...

:thumbs: Tho-mass :thumbs:

Endret av Tho-mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ixus 400 har mer oppløsning (4MP mot Nikons 3MP), mens Nikon sitt kamera har bedre videofunksjon. Det er marginalt kjappere til å ta bilder også. Og som du selv sier, billigere. Ixus 400 er imidlertid ett veldig utprøvd kamera, og det har meget lite reklamasjoner. Bildekvaliteten er også meget god.

Du får selv bestemme deg for hva som passer deg best, for jeg vet ikke hvilke kriterier du stiller til ett kamera. Selv ville jeg gått for Ixus 400 pga. oppløsning og at det gang på gang har bevist at det er ett meget godt kamera, både i soliditet og kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...