N* Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) Hei, alle: Sammen! Gjess! Det, er: N,* igjen. Nok engang, med: Ett ferskt, dokument. Denne gangen, så: Skriver jeg, noe. Som dere, alle og enhver: Virkelig bør, passe dere for. Akkurat denne, folkeopplysningen er: Noe som, spesielt jeg. Brenner: Sterkt, for! "https://bendiklaland.info/formularia/schizofrenia.pdf." Endret 28. mars 2018 av N* 2 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Hei N*! Takk for fint innlegg om eit veldig dagsaktuelt tema. Nokre tips : 1. Skriv lengre setningar og øv på punktering. 2. Såkalla psykose er ikkje nødvendigvis rusutløyst. 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Har du fått denne diagnosen N*? Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Har du fått denne diagnosen N*? Gjess. Alt er, basert på: Min egen, historie. Jeg ble, sendt til: Psykiater. Fordi, at: Papen ferska, meg og min sjobong. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Schizofreni er en sekkebetegnelse på ulike symptomer. I følge psykiatere er alle schizofrene like og har lik problematikk. Hvis man ikke er enig så er man i fornektelse/vrangforestilling/har liten sykdomsinnsikt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Har du fått denne diagnosen N*? Gjess. Alt er, basert på: Min egen, historie. Jeg ble, sendt til: Psykiater. Fordi, at: Papen ferska, meg og min sjobong. Hva mener du med sjobong? Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. april 2018 Forfatter Del Skrevet 1. april 2018 Sjobong = Innhalerings-redskap, for: THC. En, slags: Pipe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2018 Del Skrevet 1. april 2018 Sjobong = Innhalerings-redskap, for: THC. En, slags: Pipe. Det går som ett kallenavn så enkelt som alle kjenner som "bong" Har paranoid schizofreni og dyssosial personlighetforstyrrelse selv. Jeg har fått det etter misbruk av narkotika, røyk, pulver og piller. Masse hallusinasjoner og stemmehøringer og som man kaller "psykoser", at man kommer i en modus hvor man ikke skjønner hva som er ekte eller oppspinn. enkelt forklart.... Anonymous poster hash: d32a7...ad6 Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Sjobong = Innhalerings-redskap, for: THC. En, slags: Pipe. Det går som ett kallenavn så enkelt som alle kjenner som "bong" Har paranoid schizofreni og dyssosial personlighetforstyrrelse selv. Jeg har fått det etter misbruk av narkotika, røyk, pulver og piller. Masse hallusinasjoner og stemmehøringer og som man kaller "psykoser", at man kommer i en modus hvor man ikke skjønner hva som er ekte eller oppspinn. enkelt forklart.... Anonymous poster hash: d32a7...ad6 Pøh! Det, er: Iallfall, ikke grunnen. Kanskje, var du for: Snill, for Norsk stat. Hva hadde, du: Gjort dersom, at du ikke var syk? Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2018 Schitzofreni, er som: At noen dytter, inn litt kitt. I maskineriet, og så sier dem: At kittet, er hasj. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Schitzofreni, er som: At noen dytter, inn litt kitt. I maskineriet, og så sier dem: At kittet, er hasj.Det heter Schiz o freni IKKE schiTz o freni!! «Hurr durr det høres ikke skittent nok ut så jeg må få det til å uttales SHIT-zofreni!» Endret 24. mai 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Når begynte du å skrive sånn? Hvorfor? Er dette trolling 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Når begynte du å skrive sånn? Hvorfor? Er dette trolling Hvem? Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) Når begynte du å skrive sånn? Hvorfor? Er dette trolling Skrive sånn? Hvor ble det, av argumentene til diskusjon.no? Nøyaktig hvordan, ordene: Terreapaut, og schitzofreni skrives. Det har dem, endret: Ørten ganger, i løpet av de siste åra... Kanskje rett og, slett: Fordi at, diskusjon.no er så flinke til og skrive? Jaja. Grunnen til, at: Jeg skriver "sånn." Det er, fordi at: Jeg har, selv erfart nettopp diagnosen. Endret 24. mai 2018 av N* Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2018 Schitzofreni, er som: At noen dytter, inn litt kitt. I maskineriet, og så sier dem: At kittet, er hasj.Det heter Schiz o freni IKKE schiTz o freni!! «Hurr durr det høres ikke skittent nok ut så jeg må få det til å uttales SHIT-zofreni!» Akkurat som, legene sier det jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå