Gå til innhold

KOMMENTAR: Er mobilens storhetsperiode over?


Anbefalte innlegg

Nedgangen i salg av telefonar er ikkje fordi telefonens tid er på vei ut. I dag er den meir aktuell enn noko sinne sidan alt her i verda skal gå via telefonen. Dagens store sosiale problem er for mykje mobilbruk og at ein blir avhengig av den. Ikkje berre sosiale medier, men alt ein har tilgang til og kan gjere på den.

 

Salget går ned fordi telefonane er gode nok og det er ikkje lengre så mykje å hente på oppgradering, samt at prisane er ganske høge. Før smarttelefonane kom skjedde det stadig vekk nye framsteg. Etter at smarttelefonane kom har det ikkje skjedd all verden, anna enn betre telefonar mtp. kamera, ytelse, batterilevetid, applikasjonar osv. Telefonen min (S6) er fire år gammal, men har framleis heilt grei batterilevetid og fungerer til min bruk. Ein ny telefon hadde ikkje vore dramatisk mykje betre.

Endret av Zeph
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nedgangen i salg av telefonar er ikkje forid telefonens tid er på vei ut. I dag er den meir aktuell enn noko sinne sidan alt her i verda skal gå via telefonen. Dagens store sosiale problem er for mykje mobiøbruktog at ein blir avhengig av den. Ikkje berre sosiale medier, men alt ein har tilgang til og kan gjere på den.

 

Salget går ned fordi telefonane er gode nok og det er ikkje lengre så mykje å hente på oppgradering, samt at prisane er ganske høge. Før smarttelefonane kom skjedde det stadig vekk nye framsteg. Etter at smarttelefonane kom har det ikkje skjedd all verden, anna enn betre telefonar mtp. kamera, ytelse, batterilevetid, applikasjonar osv. Telefonen min (S6) er fire år gammal, men har framleis heilt grei batterilevetid og fungerer til min bruk. Ein ny telefon hadde ikkje vore dramatisk mykje betre.

Helt enig, telefonene er stort sett bra nok så det er ikke så mye å tjene på å oppgradere lenger. 

Samme som hente med pcer før det. 

Lenke til kommentar

Haha, Siri er det første jeg slår av når jeg setter opp min iPhone. Jeg greier bare ikke sitte å kjekle til telefonen min, med mindre jeg vet jeg får svar på andre enden. 

 

Kall meg gammeldags, men jeg greier rett og slett ikke å bli komfortabel med det :D

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nedgangen i salg av telefonar er ikkje fordi telefonens tid er på vei ut. I dag er den meir aktuell enn noko sinne sidan alt her i verda skal gå via telefonen. Dagens store sosiale problem er for mykje mobilbruk og at ein blir avhengig av den. Ikkje berre sosiale medier, men alt ein har tilgang til og kan gjere på den.

 

Salget går ned fordi telefonane er gode nok og det er ikkje lengre så mykje å hente på oppgradering, samt at prisane er ganske høge. Før smarttelefonane kom skjedde det stadig vekk nye framsteg. Etter at smarttelefonane kom har det ikkje skjedd all verden, anna enn betre telefonar mtp. kamera, ytelse, batterilevetid, applikasjonar osv. Telefonen min (S6) er fire år gammal, men har framleis heilt grei batterilevetid og fungerer til min bruk. Ein ny telefon hadde ikkje vore dramatisk mykje betre.

 

Dette! Dette er så rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen at det lønnar seg å skrive slike lange artiklar med berre hjernedaudt innhald. No er eg så drittlei denne clickbait-bransjen at no går eg heller å kjøper blader/aviser i staden.

 

Ulempen er at artiklene der kan ikke vi pøse ut vår hjernedøde edder og galle under...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...