Cthulhu Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 BMWs nye elektriske Mini-konsept er usedvanlig klassisk Lenke til kommentar
Lasse Solbakken Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Morsom sak. Absolutt et flott alternativ som el-bil. Hva med MG og Morgan med el-drift også? 2 Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Vakker! Hadde gjerne kjøpt meg noe slikt som bybil og til kortere turer inn og ut av byen. Så lenge prisen ikke er for ille.. dagens Mini er rimelig dyrere. 1 Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Ooh.. den der dro litt i må-ha strengen her.... :-D 1 Lenke til kommentar
Behemian Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Har alltid hatt en forkjærlighet for den klassiske Mini og den gamle boblen. Sykt morsomt at de gjenskaper disse i elektrisk versjon. Bor selv i by, og har det siste året sett alle fordelene de med elbil har, kontra oss som fortsatt kjører på drivstoff (det er ulemper også, men det tar jeg ikke opp her). Sier meg enig med flere i kommentarfeltet her, at; Hvis prisen ikke er så ille, så kan dette fort bli en mulighet når det blir snakk om ny bil. Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Kanskje en konkurrent til svenske Uniti. Det er elbil det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå