Straydog Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har det enda ikke kommet en oppgradering som tillater at man kan filme til MMC-kortet er nær sagt fullt? Er grønnirriterende at den stopper etter 100kb med film..... Noen som veit no?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Nope det har ikke kommet ennå. Eller det har kommet ny firmware tror jeg. Men den er ikke tilgjengelig her ennå. Du kan jo skaffe programmer som lar deg filme uten sperre. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jepp.. bruk ETI camcorder.. dette filmer dessverre uten lyd på 6600, men er mulig det kommer ny versjon av den da.. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Eller det har kommet ny firmware tror jeg. Skal vistnok være en betaversjon,så det kan ta litt tid forsatt. Og videoprogrammet i telefonen er jo laget slik med vilje så det er ikke sikkert de retter det. Merkelig av Nokia at de ikke bare lagde en egen innstilling slik at du lage så lange/korte videoer du vil. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Nope det har ikke kommet ennå. Eller det har kommet ny firmware tror jeg. Men den er ikke tilgjengelig her ennå. Du kan jo skaffe programmer som lar deg filme uten sperre. Vet du om noen spesielle, utover det Arehei nevnte... vil helst ha lyd..... TommyAngelo; ja det er lættis.... helt meningsløst... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 CamREC FX Filmer det med lyd? Har prøvd ETI Camcorder og det virker, bortsett fra lyden Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hvilket filformat bruker den? ETI camcorder brukte et filformat som jeg ikke fikk konvertert til AVI/MPG, så det var helt poengløst... i tillegg hadde det jo ikke lyd... og da er det jo ikke no gøy.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå