Neural Robotics Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei Kjøpte PC med Intel Celeron 2.4 GHz CPU. Har ikke kabinett vifte (bare på støm og CPU). Ved null belastning så var CPU'en ved 38 grader Celcius. Men når jeg satte på en DivX film oppdaget jeg at CPU'en ble på 52 grader Celcius, men sank til rundt 38 grader etter en stund (etter at filmen var ferdig). Vil det være noen problemer med å la maskinen stå på døgnet rundt, eller? Er det andre ting jeg bør passe på? Minne temperaturen lå stabilt på 33 grader hele tiden. Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er ikke no proble det der , den har da endel load når den spiller av film vil jeg tro , kan iallefall ha , bare sjekk tempen når den idler , slik den gjør om natta , jeg har samma prosessor jeg og min står på 24\7 Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Takk Da kan jeg sove litt bedre om natten. Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hehe.. Sover godt om natten jeg og , den sitter der og summer og idler for seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå