geita_ Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Peter Thiel forklarer det hele veldig bra. Og dette var i 1996. https://www.youtube.com/watch?v=E6cxRYgqfHY 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 TLDR? For oss som vurderer om å se en video på 14 min er verdt det. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 En mann med sterke bånd til Ann Coulter og Donald Trump, som er vokst opp i et kristent evangelisk hjem (evangelistene er jo mer eller mindre amerikanske taliban), og som har helt utdaterte og latterlige syn på voldtekt må jo være mannen som objektivt kan snakke om hva multikulturalisme handler om. Tror jeg står over. 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 En mann med sterke bånd til Ann Coulter og Donald Trump, som er vokst opp i et kristent evangelisk hjem (evangelistene er jo mer eller mindre amerikanske taliban), og som har helt utdaterte og latterlige syn på voldtekt må jo være mannen som objektivt kan snakke om hva multikulturalisme handler om. Tror jeg står over. Taliban faktisk.... 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Har sagt det før, multikulturalisme er kodeord for islam, enkelt og greit. 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg som trodde det var kodeord for 666thealiensarecomingforoursemen. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Å ha kjennskap til og tolerere ulike språk og kulturer er en fordel for Norge, for vi handler overalt i verden og økonomien blir mer globalisert. Det er å være smart. Men å bytte ut europeiske nasjonalstater med en ny type multikulturelle samfunn, det er noe annet. Det er et eksperiment som ingen kan vite utfallet av. Skal det fungere, må de ulike innvandrergruppene anerkjenne og respektere demokrati og menneskerettigheter. Og det er det ikke sikkert at de gjør. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg som trodde det var kodeord for 666thealiensarecomingforoursemen. OT Yepp! Også årsaken til at ingen bestiller togbilletter til: "St.Mary's church in the hollow of the white hazel near to the fierce whirlpool of St.Tysilio of the red cave" som er for langt, og bruker forkortelsen "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch" istedet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 "You do not have real diversity on a college campus when you have a campus full of people that look different, but think alike." Enig med ham i det. Geir 4 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) En mann med sterke bånd til Ann Coulter og Donald Trump, som er vokst opp i et kristent evangelisk hjem (evangelistene er jo mer eller mindre amerikanske taliban), og som har helt utdaterte og latterlige syn på voldtekt må jo være mannen som objektivt kan snakke om hva multikulturalisme handler om. Tror jeg står over. Ad hominem. Thiel er imponerende fremsynt i dette intervjuet. Dette var før Rekdal satte straffen mot Brasil. Han er mest sannsynlig et geni. Endret 28. mars 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 En mann med sterke bånd til Ann Coulter og Donald Trump, som er vokst opp i et kristent evangelisk hjem (evangelistene er jo mer eller mindre amerikanske taliban), og som har helt utdaterte og latterlige syn på voldtekt må jo være mannen som objektivt kan snakke om hva multikulturalisme handler om. Tror jeg står over. Ad hominem. Thiel er imponerende fremsynt i dette intervjuet. Dette var før Rekdal satte straffen mot Brasil. Han er mest sannsynlig et geni. Ad hominem og kildekritikk er ikke det samme. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Moderatormelding Metadebatt forsvant. Tilbakemelding tas på PM 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) TLDR? For oss som vurderer om å se en video på 14 min er verdt det. Multikulturalisme er anti-vestlig og Thiel forklarer ganske profetisk utviklingen vi ser nå i samfunnet. En mann med sterke bånd til Ann Coulter og Donald Trump, som er vokst opp i et kristent evangelisk hjem (evangelistene er jo mer eller mindre amerikanske taliban), og som har helt utdaterte og latterlige syn på voldtekt må jo være mannen som objektivt kan snakke om hva multikulturalisme handler om. Tror jeg står over. Du går etter personen og ikke det som blir diskutert, da trenger du ikke delta i diskusjonen. Endret 28. mars 2018 av geita_ 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Det handler om at det finnes mer i verden en hardingfele og brunost. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Det handler om at det finnes mer i verden en hardingfele og brunost. Hvis du tror det er den norske kulturarven så tar du grundig feil. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Det handler om at det finnes mer i verden en hardingfele og brunost. Nei, det er ikke det som er poenget. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 En mann med sterke bånd til Ann Coulter og Donald Trump, som er vokst opp i et kristent evangelisk hjem (evangelistene er jo mer eller mindre amerikanske taliban), og som har helt utdaterte og latterlige syn på voldtekt må jo være mannen som objektivt kan snakke om hva multikulturalisme handler om. Tror jeg står over. Du går etter personen og ikke det som blir diskutert, da trenger du ikke delta i diskusjonen. Jeg gjentar; kildekritikk er viktig. Mannen er partisk på mange områder, og ingenting han sier kan ses separert fra det. Han, som de fleste andre, har en agenda. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Det handler om at det finnes mer i verden en hardingfele og brunost. Absolutt: Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Svenskene får det til. Den varte nå ikke mange timene, så var den borte. Geir Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Det handler om at det finnes mer i verden en hardingfele og brunost. Absolutt: 1. Brosjyren er forkastelig. 2. Den får skarp tverrpolitisk kritikk 3. Den handler om at det er ulovlig med barneekteskap i Sverige, og inneholder praktisk informasjon om hvordan du ikke lenger blir det 4. Igjen, brosjyren er forkastelig 5. Den er allerede trukket tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå