Marla Isabella Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Selv om jeg lukker alle programmene før jeg slår av, så klarer windows å gjenåpne alle de eksakt samme programene. f.eks chroome. Da får jeg opp alle de fanene opp selv om jeg hadde lukket chroome når jeg trykte på avslutt. Det er irriterende, spesielt fordi det tar langt tid å starte opp fordi den holder på igjenåpne noe jeg ikke vil. Mine foreløpige innstillinger for "Angi av/på knapper" Når jeg trykker på av/på knappen : Avslutt Når jeg trykker hvilemodusknappen : Hvilemodus Innstillinger for avslutning: Aktiver rask oppstart (anbefales) : ikke valgt " jeg har ikke slått på denne funksjonen fordi av en eller annen grunn så slo maskinen seg aldri, og jeg måtte bruke (PWR) knappen for å slå den av. siden den lagde lyd" Hvilemodus: valgt dvalemodus: ikke valgt lås: valgt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Det er en feature i Windows 10 Fall Creators update. Info her: http://www.winhelponline.com/blog/stop-auto-reopen-programs-restart-windows-10/ Lenke til kommentar
Marla Isabella Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2018 Det er en feature i Windows 10 Fall Creators update. Info her: http://www.winhelponline.com/blog/stop-auto-reopen-programs-restart-windows-10/ Tusen takk. Har ikke prøvd enda, men høres ut som riktig oppdatering. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Dette er ufattelig irriterende. Fatter ikke at ikke Microsoft har kommet med en løsning for å deaktivere dette enda... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Funker ikke den «Sign in options « metoden ? Jeg har for vane å stenge ned applikasjoner så har ikke tenkt (eller blitt irritert) så mye over dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Høyreklikk nede til venstre på flisene og velg shutdown. Endret 31. mars 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Høyreklikk nede til venstre på flisene og velg shutdown. Det er alltid slik jeg gjør shutdown og restart. Kanskje grunnen til at dette ikke er blitt noe irritasjonsmoment for min del da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå