Th0mas Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Når jeg bruker DC++ (bare til freeware naturligvis) får jeg bare lastet ned en fil om gangen. Prøver jeg flere står det: all download slots taken. dette kommer samme hvor mange slots den jeg laster ned fra har Noen som vet hvorfor? Endret 13. desember 2003 av Th0mas Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 I DC++ kan du bare laste ned en fil om gangen per bruker, eller mente av flere forskjellige brukere? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Options > Downloads - der kan du begrense antall samtidige downloads (totalt, du får bare en download per bruker uansett) Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 jeg laster ned fra forskjellige brukere ja... skjønte ikke helt jeg Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Slik gjør du det: File-->Settings-->Gå på Downloads i menyen til venstre. I midten under Limits setter du begge laternativene på 0 slik at det er verken grenser på hvor mange downloads det er eller hastigheten. Det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå