MissN Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg og min mann har vært gift i snart tre år, jeg jobber en på dag tid å han er altid borte når jeg er hjemme, han hjelper en kompis med hus( kompisen tåler ikke tryne på meg å jeg tåler ikke trynne på han) For en liten stud tilbake begynte jeg og trøste spise, pga satt mye alene hjemme og tenker en de på fremtiden. Jeg har altid vært litt stor. Har ikke lakt på meg i det siste. Plutselig kom det fra min mann ( som ikke gidda å reise seg fra sofaen å hente noe han skulle, at jeg trenkte trimmen, han mener at jeg er så feit at vekta på legekontoret går to runder rundt for å vise hva jeg veier, er mitt oppi en ufrivelig seprasjon, pga svigers. Å blir boende der vi bor å jeg må flytte. Sitter å er helt knust å vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Gruer meg til å legge meg i senga kjenner jeg. Trenger noen tips. Lenke til kommentar
Populært innlegg cuadro Skrevet 27. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2018 14 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Mannen din oppførte seg som en drittsekk. Hold hodet kaldt og konfronter saken. Det er jo ikke meningen at du skal omgås med mennesker som ikke ønsker deg vel. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Dere skal separeres? Da spiller ikke han sin mening noen rolle, men du sier selv at du er og alltid har vært litt stor, så vær snill mot deg selv, fokuser på å ta vare på deg selv og din helse, det burde involvere at du tar kontroll over vekten din, ikke for han sin skyld, men for din egen. 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 er mitt oppi en ufrivelig seprasjon, pga svigers. Å blir boende der vi bor å jeg må flytte. Kan du utdype dette? Mener du at han har tatt ut separasjon, og skal beholde deres felles bolig? 2 Lenke til kommentar
MissN Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2018 Ja jeg må flytte, Lenke til kommentar