MissN Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Jeg og min mann har vært gift i snart tre år, jeg jobber en på dag tid å han er altid borte når jeg er hjemme, han hjelper en kompis med hus( kompisen tåler ikke tryne på meg å jeg tåler ikke trynne på han) For en liten stud tilbake begynte jeg og trøste spise, pga satt mye alene hjemme og tenker en de på fremtiden. Jeg har altid vært litt stor. Har ikke lakt på meg i det siste. Plutselig kom det fra min mann ( som ikke gidda å reise seg fra sofaen å hente noe han skulle, at jeg trenkte trimmen, han mener at jeg er så feit at vekta på legekontoret går to runder rundt for å vise hva jeg veier, er mitt oppi en ufrivelig seprasjon, pga svigers. Å blir boende der vi bor å jeg må flytte. Sitter å er helt knust å vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Gruer meg til å legge meg i senga kjenner jeg. Trenger noen tips. Lenke til kommentar
Populært innlegg cuadro Skrevet 27. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2018 14 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Mannen din oppførte seg som en drittsekk. Hold hodet kaldt og konfronter saken. Det er jo ikke meningen at du skal omgås med mennesker som ikke ønsker deg vel. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Dere skal separeres? Da spiller ikke han sin mening noen rolle, men du sier selv at du er og alltid har vært litt stor, så vær snill mot deg selv, fokuser på å ta vare på deg selv og din helse, det burde involvere at du tar kontroll over vekten din, ikke for han sin skyld, men for din egen. 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 er mitt oppi en ufrivelig seprasjon, pga svigers. Å blir boende der vi bor å jeg må flytte. Kan du utdype dette? Mener du at han har tatt ut separasjon, og skal beholde deres felles bolig? 2 Lenke til kommentar
MissN Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2018 Ja jeg må flytte, Lenke til kommentar
MissN Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2018 Butterflyannasummers: For meg så gjør det akurat det, Inerst inne vet jeg at vil være sammen men,. Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Du gir ikke veldig mye info, men det høres jo ut som dere er på kant med hverandre, så dette er noe sagt i sinne/krangel fra hans side. Hva er det egentlig du lurer på? Vil du at han skal snakke finere til deg nå mens dere går fra hverandre, eller lurer du på hvordan du kan unngå separasjon, hvordan du kan ta igjen eller hvordan takle det? Ut fra det lille vi vet høres det ut som du likevel kan komme deg ut først som sist, hvis du skal ut uansett? Lenke til kommentar
MissN Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Jeg er ikke intriserst i seprasjon, jeg vil ikke miste han Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Så du ønsker å prøve å få ham til å ombestemme seg, er det det du søker råd om? Lenke til kommentar
MissN Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Ønsker også at han kanskje bruke mere tid på meg en hva han gjør per dagsdato, de dagene jeg er på jobb så har vi kanskje 3 timer tilsammen i løpe av en dag. Å det syns æ e lite, men Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) Har du en venn som kan hjelpe deg med å gjøre deg mer forstått skriftlig?Edit: hvorfor tåler du ikke trynet på kompisen hans? Endret 29. mars 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
MissN Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Kompisen går bare å lyver på meg og mobber meg for dialekta mi Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Ønsker også at han kanskje bruke mere tid på meg en hva han gjør per dagsdato, de dagene jeg er på jobb så har vi kanskje 3 timer tilsammen i løpe av en dag. Å det syns æ e lite, menMen hvis han har tatt ut separasjon og bedt deg flytte ut er det vel ikke sannsynlig at han ønsker å tilbringe mer tid med deg? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Veldig stygt sagt av ham. Han har ingen rett til å kritisere vekta de, for han har selv valgt deg. Liker han det ikke så står han fritt til å dumpe deg uten å si stygge ting. Anonymous poster hash: adae6...f15 Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 (endret) Liker han det ikke så står han fritt til å dumpe deg Anonymous poster hash: adae6...f15 Det er jo det han prøver på.. Endret 30. mars 2018 av toth 2 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Jeg er ikke intriserst i seprasjon, jeg vil ikke miste han Hvorfor GIDDE å holde på han dersom han viser deg så lite respekt? Om han synes du er for overvektig kan han fortelle deg det - på en fin og konstruktiv måte. Hvis du selv ønsker å gå ned i vekt, kan kanskje du foreslå at dere kan starte trening sammen og et sunnere kosthold? Hvis han virker lite interessert i det du foreslår, ville jeg bare gitt bæng i hele fyren og gått på dagen. Det e maange fisker i havet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå