Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min mann kritisere meg angående vekta mi å lyver så det renner av han.

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann har vært gift i snart tre år, jeg jobber en på dag tid å han er altid borte når jeg er hjemme, han hjelper en kompis med hus( kompisen tåler ikke tryne på meg å jeg tåler ikke trynne på han)

For en liten stud tilbake begynte jeg og trøste spise, pga satt mye alene hjemme og tenker en de på fremtiden. Jeg har altid vært litt stor. Har ikke lakt på meg i det siste.

Plutselig kom det fra min mann ( som ikke gidda å reise seg fra sofaen å hente noe han skulle, at jeg trenkte trimmen, han mener at jeg er så feit at vekta på legekontoret går to runder rundt for å vise hva jeg veier, er mitt oppi en ufrivelig seprasjon, pga svigers. Å blir boende der vi bor å jeg må flytte.

Sitter å er helt knust å vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. Gruer meg til å legge meg i senga kjenner jeg.

Trenger noen tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gir ikke veldig mye info, men det høres jo ut som dere er på kant med hverandre, så dette er noe sagt i sinne/krangel fra hans side. Hva er det egentlig du lurer på? Vil du at han skal snakke finere til deg nå mens dere går fra hverandre, eller lurer du på hvordan du kan unngå separasjon, hvordan du kan ta igjen eller hvordan takle det?

Ut fra det lille vi vet høres det ut som du likevel kan komme deg ut først som sist, hvis du skal ut uansett?

Lenke til kommentar

Ønsker også at han kanskje bruke mere tid på meg en hva han gjør per dagsdato, de dagene jeg er på jobb så har vi kanskje 3 timer tilsammen i løpe av en dag. Å det syns æ e lite, men

Men hvis han har tatt ut separasjon og bedt deg flytte ut er det vel ikke sannsynlig at han ønsker å tilbringe mer tid med deg?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ikke intriserst i seprasjon, jeg vil ikke miste han

Hvorfor GIDDE å holde på han dersom han viser deg så lite respekt? Om han synes du er for overvektig kan han fortelle deg det - på en fin og konstruktiv måte.

Hvis du selv ønsker å gå ned i vekt, kan kanskje du foreslå at dere kan starte trening sammen og et sunnere kosthold? Hvis han virker lite interessert i det du foreslår, ville jeg bare gitt bæng i hele fyren og gått på dagen. Det e maange fisker i havet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...