ikkebilgeni Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 heisann. jeg låner bilen til min mor,peugeout 206, siden min ikke er helt frisk. i dag vasket jeg den,som vanlig i selvasken som jeg alltid gjør som alle andre gjør. men da jeg skulle kjøre hjem, så virket det som bilen stoppet og motor lampen begynte å lyse. men den slukket rett etterpå.... så kom meg hjem. litt senere dro jeg ut igjen med bilen og det kjørte greit, men så fusket den igjen og lampa begynte å lyse, så slukket den. men så stoppet bilen... så lurer på om noen vet hva dette kan være? er det reg reim eller noe annet ? håper noen kan svare meg. littegrann frustrert. har ikke helt peil på bil for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 heisann. jeg låner bilen til min mor,peugeout 206, siden min ikke er helt frisk. i dag vasket jeg den,som vanlig i selvasken som jeg alltid gjør som alle andre gjør. men da jeg skulle kjøre hjem, så virket det som bilen stoppet og motor lampen begynte å lyse. men den slukket rett etterpå.... så kom meg hjem. litt senere dro jeg ut igjen med bilen og det kjørte greit, men så fusket den igjen og lampa begynte å lyse, så slukket den. men så stoppet bilen... så lurer på om noen vet hva dette kan være? er det reg reim eller noe annet ? håper noen kan svare meg. littegrann frustrert. har ikke helt peil på bil for å si det sånn.. Se side 26 og 27: http://www.peugeot206cc.co.uk/downloads/handbook.pdf Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Motorlampe kan være hva som helst. Du må få lest ut feilkoder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Lese ut feilkoder er det eneste du bør gjøre, så begynn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå