master_x Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Tja. Er ikke helt sikker på om jeg valgte rett emnefelt. Jeg kom over dette tastaturet, og prøvde å finne en norsk webshop som hadde dette, men har ikke funnet noe. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Vil helst bestille fra Norge Takk for all hjelp Endret 13. desember 2003 av master_x Lenke til kommentar
master_x Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Nå klarte jeg å være så sløv at jeg glemte å poste link til tastaturet da http://www.bigfootcomputers.com/Merchant2/...ategory_Code=77 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Vil tro at om du ringer microplex eller 3dfxcool så kan du få det med på neste bestilling de gjør fra thermaltake... etter som de har mye av utstyret til firmaet så kan de sikkert få det inn. netconnection og har mye fra denne produsenten så kanskje de kan skaffe? Lenke til kommentar
master_x Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Ah! Takk. Det var smart Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 pilene var litt dårlig plassert... så hvis du er pil bruke-gamer, så burde du regne med å møte på litt problemer... ellers kan du gå over til wasd Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Har prøvd det jeg,men til ingen nytte...Di sier det blir for dyrt og betile dette Har sent meil til di fleste og ringt dæm Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvorfor ikke bare bestille derfra? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ka det blir i norske kroner det dær? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 ca 500kr ink. frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå