IngvaldNordland Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 () Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 Så du er her også, Ingvald:-) Dette har jeg sett før, uten at det blir mindre fascinerende av den grunn. Et utsnitt av omgivelsene, der du får oss til å lure på hvordan resten ser ut.... Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Motorsport?? Da drar du vel dette liit vel langt? Du lager spesielle motiver som vel egner seg best til fortolkning. Da våger jeg meg på dette: Hvordan bli kvitt dette vraket. Du antyder jo ei løsning på dette problemet. OK det var nå mitt forsøk på å tolke motivet. God påske. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 30. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2018 Motorsport?? Da drar du vel dette liit vel langt? Du lager spesielle motiver som vel egner seg best til fortolkning. Da våger jeg meg på dette: Hvordan bli kvitt dette vraket. Du antyder jo ei løsning på dette problemet. OK det var nå mitt forsøk på å tolke motivet. God påske. Mvh.Oddvar Hei, Jeg må beklage, motorsport. Det van ikke meningen. Ingvald Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 30. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2018 Så du er her også, Ingvald:-) Dette har jeg sett før, uten at det blir mindre fascinerende av den grunn. Et utsnitt av omgivelsene, der du får oss til å lure på hvordan resten ser ut.... Ikke så ofte nå lenger. Det er litt hardt å betjene to sider. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg