Bonk Skrevet 9. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2018 Jeg kommer ikke inn i bios i det hele tatt nå, skal sjekke når det virker. Jeg har prøvd å ta ut en og en rambrikke og har også prøvd med en rambrikke fra annen PC. Tror aldri jeg har prøvd så mye rart - lærerikt om ikke annet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Lærerikt ja, men hva var feil med ditt andre hk? Vet du det? Ta ut cpu, ta ut alle ram brikkene. Så starter du opp og se hva som skjer. Er led lyst som jeg er interessert å se om det forandrer seg. Har 12 maskiner i gang her, ikke opplevd det du sliter med. Lenke til kommentar
Bonk Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Nei, jeg vet ikke hva feilen var. Jeg vet at det ikke er helt samme feil nå, siden det nå starter opp noe (vifter starter å gå) i motsetning til før. Skal teste å starte uten cpu og ram og se hva som skjer ? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Har du testet med kun en av rambrikkene etter at du fikk nytt hovedkort? Lenke til kommentar
Bonk Skrevet 10. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2018 Har du testet med kun en av rambrikkene etter at du fikk nytt hovedkort? Ja, med kun 1 og med en fra den andre PC-en. Kom på nå at jeg ikke har prøvd den fra den andre PC-en i begge slots, så det skal jeg sjekke i neste runde (etter bortreist langhelg ?) Lenke til kommentar
Bonk Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 Kom ingen vei med videre testing, og har returnert til Komplett på nytt (takk og lov for retur med porto dekket...) Lenke til kommentar
Bonk Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Da har Komplett testet kortet etter at det først har vært borte i posten en runde. De konkluderte at kortet så ut til å ha en feil som ødela cpu, og sender nytt både av kort og cpu (cpu ble sendt med for testing selv om den ikke var kjøpt hos komplett). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det er bra av komplett. Håper du for det til nå. 1 Lenke til kommentar
Bonk Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Takk - og enig, synes det var veldig fint gjort av komplett! Lenke til kommentar
Bonk Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Oppdatering: ferdig montert og alt virker. (Og fikk med på kjøpet oppgradering fra Skylake til Kaby Lake samt ny god kjølepasta - veldig bra service!) 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Kan ikke klage på den servicen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå