kake_fredrik Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 jeg lurte på om noen har noen peiling på om mamoz er en seriøs web shop? Er de raske på levering? holder meg vanlig vis til komplett og psdata! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Joda, den er fin den! Like rask som komplett og psdata på levering, men kanskje den har litt mindre utvalg..? Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Er veldig fornøyd med servicen på Mamoz selv, handler der om de har det jeg trenger inne. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 hmmm, Mamoz må jo ta varer fra samme sted som komplett.no Se på disse varenummerene her: Mamoz - Varenr.: 121907 og Komplett.no Varenr.: 121907 gjelder flere varer med varenummer med 6sifre. Kan gi flere eksempler. Ta en titt selv. Prisene varierer også. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 hmmm, Mamoz må jo ta varer fra samme sted som komplett.no Se på disse varenummerene her: Mamoz - Varenr.: 121907 og Komplett.no Varenr.: 121907 gjelder flere varer med varenummer med 6sifre. Kan gi flere eksempler. Ta en titt selv. Prisene varierer også. ja så sant så sant! er noen andre som har efaringer med mamoz? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 De har den treigeste leveringa noen gang. jeg og alle vennene mine som har bestilt derfra har måtte ventet i 2-4 uker før vi fikk leveringa. (men det er kanskje posten sin feil) Men ellers har de god kundeservice.. ! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 De har den treigeste leveringa noen gang. jeg og alle vennene mine som har bestilt derfra har måtte ventet i 2-4 uker før vi fikk leveringa. (men det er kanskje posten sin feil) Men ellers har de god kundeservice.. ! noen fler erfaringer? god jul Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hmmm, Mamoz må jo ta varer fra samme sted som komplett.no Se på disse varenummerene her: Mamoz - Varenr.: 121907 og Komplett.no Varenr.: 121907 gjelder flere varer med varenummer med 6sifre. Kan gi flere eksempler. Ta en titt selv. Prisene varierer også. Kan det ha noe med at de bruker samme leverandør, og varenr kommer fra leverandørs varenr? Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Mamoz er ok, bra kundeservice. Bor du i Trondheim kan du hente varene på kontoret, og betaler ikke frakt. Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kundeservicen er etter min mening veldig bra. Bor i Trondheim selv. Da jeg kjøpte min Barton 2500+, ringte jeg nedover for å høre om de kunne sjekke batchnummer for meg. De sjekka en 5-10 prosessorer. Da jeg for nedover for å kjøpe, fikk jeg se på prosesorene selv, fikk velge den jeg ville ha. Tok den med laveste batchnummer, 20. Tror de forstod at jeg skulle klokke, men de ga sikkert fa_en i det. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ble litt rot med ei pakke jeg bestilte 9/12. Ringte idag og de skulle sende den straks som "dør til dør" bestilling kostnadsfritt. Meget bra Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har 2 erfaringer med de. Kjøpte en pc av de og servicen var helt topp. Fikk feil skjermkort grunnet at de var tomme for det jeg hadde bestilt. (fikk dyrere kort) Kortet manglet en funksjon som jeg trengte så de sendte meg et nytt kort (enda litt dyrere) uten å kreve noe tillegg. En kamerat bestilte rambrikke ifra dem og hadde ved en feil bestilt feil ram. (han hadde bestilt feil, ikke Mamoz feil) Han ringte de, og de sendte riktig ram til ham med en gang, uten å vente på at han leverte inn den han hadde feilbestilt. De har VELDIG god service er min erfaring. Har vært en del problemer med komplett når jeg har bestilt ifra de (ved feil). Begge har dog gode priser. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det som er best med mamoz er at hvis du bor i Trondheim kan du hente varene hos de postgeby-fritt.. ellers er de nok et helt greit sted å kjøpe delene deres, virker som de har lite fri-tid for de svarer på alle meilene mine rimelig kjapt Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jeg har kjøpt 2 mobiltelfoner der, en t610 til julegave, som jeg fikk etter 1 uke ca. men z600 telfonen har det lbitt utsatt leverings tid på, men de sendte mail, osv, mulig at jeg får den på dør pga de har rota litt med datoer, og lager opplegg, men jeg har bestilt den hjem til moren min, der bor det jo ingen for tia, så den kommer vel til posten etter hvert... komplett har utsatt datoen for når denne z600 telfonen kommer så jeg sletta den og gikk over til mamoz... mamoz har mye ting som er billigere enn komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå