Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kundeservicen er etter min mening veldig bra. Bor i Trondheim selv. Da jeg kjøpte min Barton 2500+, ringte jeg nedover for å høre om de kunne sjekke batchnummer for meg. De sjekka en 5-10 prosessorer. Da jeg for nedover for å kjøpe, fikk jeg se på prosesorene selv, fikk velge den jeg ville ha. Tok den med laveste batchnummer, 20. Tror de forstod at jeg skulle klokke, men de ga sikkert fa_en i det.

Lenke til kommentar

Jeg har 2 erfaringer med de. Kjøpte en pc av de og servicen var helt topp. Fikk feil skjermkort grunnet at de var tomme for det jeg hadde bestilt. (fikk dyrere kort) Kortet manglet en funksjon som jeg trengte så de sendte meg et nytt kort (enda litt dyrere) uten å kreve noe tillegg.

En kamerat bestilte rambrikke ifra dem og hadde ved en feil bestilt feil ram. (han hadde bestilt feil, ikke Mamoz feil) Han ringte de, og de sendte riktig ram til ham med en gang, uten å vente på at han leverte inn den han hadde feilbestilt.

De har VELDIG god service er min erfaring. Har vært en del problemer med komplett når jeg har bestilt ifra de (ved feil). Begge har dog gode priser.

Lenke til kommentar

jeg har kjøpt 2 mobiltelfoner der, en t610 til julegave, som jeg fikk etter 1 uke ca.

men z600 telfonen har det lbitt utsatt leverings tid på, men de sendte mail, osv, mulig at jeg får den på dør pga de har rota litt med datoer, og lager opplegg, men jeg har bestilt den hjem til moren min, der bor det jo ingen for tia, så den kommer vel til posten etter hvert... :p

komplett har utsatt datoen for når denne z600 telfonen kommer så jeg sletta den og gikk over til mamoz... :)

mamoz har mye ting som er billigere enn komplett :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...