Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Feil infomasjon på pasientjournal notat ifra DPS

Anbefalte innlegg

Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til et notat jeg fant på minhelse.no som var skrevet av en ergoterapeut på DPS. 

Etter et møte for å diskutere behandling i en gruppe ble jeg spurt en rekke spørsmål. Et av spørsmålene var om jeg ville tilbake i arbeidslivet. Jeg svarte nokså direkte ved å si "at jeg ikke hadde tro på det, men man kan aldri utelukke noe om det skulle skje endringer"

I pasientjournalen skriver ergoterapeut at jeg hadde ga uttrykk for at et av mine mål var igjen å bli en del av yrkeslivet. Vil det ha konsekvenser for meg at det står at jeg har mål om å komme ut i arbeidslivet? eller vil dette slå ut positivt.

Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg er i en prosess hvor NAV skal i nær fremtid avgjøre om jeg bør søke ufør eller ikke. Burde jeg bare la det stå i journal? eller ta kontakt med DPS og få ordnet opp i feilen? i notatet er det også andre feil, de skriver blant annet feil antall år jeg har gått på AAP. (de skriver 2 år mindre en jeg har gått på AAP.

Anonymous poster hash: a6e92...f40
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...