trond-kj Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 har fått et rundt grått flytende ikon på skrivebordet som virker som en hjemme tast når jeg trykker på det.er det noen som vet hva det er og hvordan man blir kvitt det?dukket opp etter restart av telefon Lenke til kommentar
Normix Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 System - systemnavigasjon - navigasjons-dokk - trykk på-knappen - slå av bryteren Lenke til kommentar
Isah Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Er det noen som får automatisk oppslag av ukjente nummer med 180.no appen til å fungere med p20 pro? Gikk over fra Galaxy til p20 pro og det fungerte fint på Galaxy. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Venter på min og samboers i posten men har et spørsmål. Hvordan er hjemknappen er det mer enn sensor slik som feks iphone har, eller er det et god gammeldags knapp? Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Sensor a'la iPhone 7/8! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Er det noen som får automatisk oppslag av ukjente nummer med 180.no appen til å fungere med p20 pro? Gikk over fra Galaxy til p20 pro og det fungerte fint på Galaxy. Har en Mate RS, og der fungerer 180.no appen helt fint. Funker fint på min samboers P20 Pro også. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2018 https://www.mobil.se/tester/produkttester/huawei-mate-20-pro-i-stort-test-bast-just-nu Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Leser at Mate 10 begynner å få Android 9 i Europa nå. Finnes det noen rykter om når P20 Pro vil få denne oppdateringen? Lenke til kommentar
minim Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Kom det ikke en ny toppmodell i mate pro p20 buddy 10 modellene nå de siste dagene? Er det en egen tråd om denne eller er det bare helt stille rundt lansering? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Kom det ikke en ny toppmodell i mate pro p20 buddy 10 modellene nå de siste dagene? Er det en egen tråd om denne eller er det bare helt stille rundt lansering? Stemmer . Helt nydelig telefon. Er iPhone bruker, men valgte nå å returnere iPhone XS, og skifter batteri i iPhone X. Kommer nok til å kjøpe Mate 20 Pro. Det kommer vel DNB tilbud om ikke lenge, og da får man jo denne til rundt 7700kr. Lenke til kommentar
minim Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Stemmer . Helt nydelig telefon. Er iPhone bruker, men valgte nå å returnere iPhone XS, og skifter batteri i iPhone X. Kommer nok til å kjøpe Mate 20 Pro. Det kommer vel DNB tilbud om ikke lenge, og da får man jo denne til rundt 7700kr. Den ser veldig fristende ut, men jeg har gått på så mange smeller på det der nå at jeg skal ikke prøve igjen Du får rapportere hvordan det går å skifte Digger at Huawei baner vei med store batterier. På den tablet telefonen deres kjører de jo 5Ah batteri nå. Håper flere følger etter og heller lar telefonen være litt tykkere. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Må batterie lades før bruk? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Må batterie lades før bruk? Neida. Bare kjør på og bruk i vei 1 Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Noen som har tips til tastatur som jeg kan laste ned ? Er det eventuelt mulig å bytte inne på telefon. Ikke helt fan av standard tastaturet. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Og noen som har tips til annen meldingsapp? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hva med Gboard eller SwiftKey og Android messenger? Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hva med Gboard eller SwiftKey og Android messenger? Gboard var bedre, takk. Aldri likt swiftkey tastaturet. Android messenger er meldingsappen som er på telefonen? Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Stemmer . Helt nydelig telefon. Er iPhone bruker, men valgte nå å returnere iPhone XS, og skifter batteri i iPhone X. Kommer nok til å kjøpe Mate 20 Pro. Det kommer vel DNB tilbud om ikke lenge, og da får man jo denne til rundt 7700kr. Neste dnb tilbud er vel neste uke (25-27) basert på tidligere år. I såfall rekker du å få med deg trådløs hurtiglader kampanjen. Tenker selv på å kjøpe en blå på grunn av teksturen på den fargen. 1 Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Blir spennende å teste ut Mate 20 Pro. Bestilte en i blått (min første blå mob noensinne). Bra at deksel følger med i pakka fra start. Kom gjerne med tips til deksler. (Har brukt diverste Speck, Spigen, Urban Armour etc.) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Neste dnb tilbud er vel neste uke (25-27) basert på tidligere år. I såfall rekker du å få med deg trådløs hurtiglader kampanjen. Tenker selv på å kjøpe en blå på grunn av teksturen på den fargen. Er akkurat det jeg venter på også! Håper virkelig at de kjører kampanje da. Hadde passet bra med RDR2 som kommer ut 26. også! Vil ha en i blå, sammen med trådløs ladeplate. Endret 21. oktober 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå