nor50 Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 Jeg liker bedre skjerm og farger på Samsung Note 9/S9+ enn denne. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. november 2018 Forfatter Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Nettsiden for å få gratis ladeplate...? Edit: https://huawei-mate20pro.com/no/?fbclid=IwAR1CCe-mRmpM-GxIehRpbqd281rlE_HAzR-wNl51G5LQUkNl5U9Y2FpmD8o Endret 1. november 2018 av nor50 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. november 2018 Forfatter Del Skrevet 5. november 2018 Oppdatering til min Mate 20 Pro nå. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Noen andre med P20 Pro som sliter med databruk? Jeg har et 12GB abonnement, men all data blir brukt opp bare etter et par uker. Før jeg hadde P20, hadde jeg en S7 med et 6GB abonnement og jeg brukte sjeldent opp all data. Jeg bruker denne akkurat like my som den forrige. Når jeg går i innstillinger og sjekker databruk sist måned og summerer opp all brukt data stemmer ikke dette i det heletatt. Nå f.eks. står det i abonnemange mitt at jeg har brukt over 4GB allerde (siden 1.11), når jeg summerer opp all databruk ifølge mobilen, har jeg brukt ca. 1,5GB. Finnes det noen apper som leser databruk bedre kanskje? Må jo være noe som sluker data.. Kjipt og må betale nesten 1000kr i mobil regning hver måned når jeg betaler 379 for 12GB Endret 8. november 2018 av Papirkurven Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Noen andre med P20 Pro som sliter med databruk? Sjekket min nå, og den viser riktig i forhold til bruken jeg ser hvis jeg sjekker på hjemmesiden til leverandøren av abonnementet. Endret 8. november 2018 av JimRamse Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 Ikke noe overforbruk her. Lenke til kommentar
mer-hw Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Nå så kan man få kjøpt P20 64GB til 3690/3790 under black week/weekend. Elkjøp har denne prisen hele uken til lagret er tomt mens Power har samme prisen som onsdagstilbud denne uken. Det er mye telefon for pengene. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 25. november 2018 Forfatter Del Skrevet 25. november 2018 Har ett problem med Mate 20 Pro. Ved restart slår den automatiske lysstyrken seg på skjermen på. Jeg vil ha den av... Andre som opplever dette? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Noen som har fått EMUI 9.0/Android Pie på P20/P20 Pro? Den ble lansert rundt 10. november, men har ikke funnet ut når den skal lanseres for Norden. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Samboeren har enda ikke fått det på sin P20 Pro. Ikke funnet ut om noen spesifikk dato for oss, men de har begynt å rulle ut så man må vel bare vente å se. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Ingenting så langt, dama har P20 Pro og jeg har Mate RS. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Av og til når jeg drar fingeren over skjermen, så kommer det en blå strek etter fingeren. Det virker som det er helt random når den kommer. Jeg får den aldri frem når jeg prøver og få den frem. Til tider irriterende. Noen som vet hvordan man skal få denne frem, evt. hvordan jeg slår den av? P20 Pro Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Det er vel at den registrerer et vanlig touch som en "knuckle gesture" eller hva de nå kaller det. Er noe som kan brukes til å ta screenshots, starte split screens eller åpne apps ved å tegne en bokstav. På Mate 20 Pro ligger det i "Innstillinger -> Smart assistance -> Motion control" 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Noen som har fått oppdateringen? Endret 21. desember 2018 av -lemoncake 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Har ikke fått noe nyere enn 8.1.0.158.. På Mate RS. Men ser på XDA at andre med Mate RS har fått 9'ern, så det er vel rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Oppdatering på Mate 20 Pro nå. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Ikke fått noe enda, P20 Pro her. Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Hei!Jeg har hatt min P20 Pro et par dager, og føler at den spiser fort opp batteriet i motsetning til hva det sies om denne. Fulladet på morgenen, og nede på 69% til lunsj, tross minimalt med aktivitet. Når den brukes føles den rimelig varm, noe som heller ikke burde være normalt vel? Ser det skal være settinger for å spare batteri, men jeg synes det virker litt uoversiktlig, i alle fall hittil, før jeg blir mer familiær med denne. Kommer fra Samsung S9, og forventet opptur, men så langt heller nedtur. Det ser ikke ut til å kunne skiftes font generelt heller. Kunne godt tenke meg en med litt mer "pondus". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Hei! Jeg har hatt min P20 Pro et par dager, og føler at den spiser fort opp batteriet i motsetning til hva det sies om denne. Fulladet på morgenen, og nede på 69% til lunsj, tross minimalt med aktivitet. Når den brukes føles den rimelig varm, noe som heller ikke burde være normalt vel? Ser det skal være settinger for å spare batteri, men jeg synes det virker litt uoversiktlig, i alle fall hittil, før jeg blir mer familiær med denne. Kommer fra Samsung S9, og forventet opptur, men så langt heller nedtur. Det ser ikke ut til å kunne skiftes font generelt heller. Kunne godt tenke meg en med litt mer "pondus". Det står vel hva som bruker batteri i innstillinger? Men ja, unormalt mye batteribruk. Min Mate 10 Pro blir fort varm når jeg snakker i den noe jeg ikke opplevde i Lite utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå