Moerk Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 I håp om en sommer snart. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Enig, håp om sommer snart. Et fint panorama. and i used the link Snø, snø og mere snø, men å lit sol til og fra Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Enig, håp om sommer snart. Et fint panorama. and i used the link Snø, snø og mere snø, men å lit sol til og fra Mvh Leif Men liker å vinteren, gir mulighet til flotte " kalde " motiver Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Nydelig, jeg bare elsker dette landskapet! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Enig, håp om sommer snart. Et fint panorama. and i used the link Snø, snø og mere snø, men å lit sol til og fra Mvh Leif Men liker å vinteren, gir mulighet til flotte " kalde " motiver Takk for hyggelige kommentarer.Vi liker både sommer og vinter på hver sin måte. En kald vinter gjør at vi lengter til sommer og varme. Å lengte til noe gjør at vi ser fremover og legger planer til neste årstid. Forskjellen på vinter og sommer gjør tilværelsen mer variert og rikere. Ville ikke kunne bodd i et land uten vinter. Der tror jeg vi er enige. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Nydelig, jeg bare elsker dette landskapet! Takk for det Helene, vi som bor her vet også å sette pris på dette landskapet. Når det er sagt, du bor selv i et av landets vakreste naturområder. Det blr jo litt smak og behag, selvfølgelig. Når jeg legger ut bilder som f.eks. dette er det to måter å studere det på. Det ene er å se selve motivet (utsnittet). Klikker du på bildet kan du frem detajer som du knapt ser i første omgang. På dettte bildet får du detaljer i hyttefelt og diverse aktiviteter. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Enig, håp om sommer snart. Et fint panorama. and i used the link Snø, snø og mere snø, men å lit sol til og fra Mvh Leif Men liker å vinteren, gir mulighet til flotte " kalde " motiver Takk for hyggelige kommentarer.Vi liker både sommer og vinter på hver sin måte. En kald vinter gjør at vi lengter til sommer og varme. Å lengte til noe gjør at vi ser fremover og legger planer til neste årstid. Forskjellen på vinter og sommer gjør tilværelsen mer variert og rikere. Ville ikke kunne bodd i et land uten vinter. Der tror jeg vi er enige. Mvh.Oddvar Bare hyggelig. Ja vi er enige om både vinter og sommer. God påske videre Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Flott panorama. Dine farger er veldig fine Oddvar, det grønne I front og vakre blåtoner I bakgrunnen. mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg