Gå til innhold

Vipps og blåtanntrøbbel Samsung S8

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper noen har vært borti dette og har en lur løsning på det :-)

-Vipps: appen kræsjer før jeg får logget inn.

Jeg trykker inn personlig passord og får opp noe sånt som: Ops, her har det skjedd en feil. Ta kontakt med kundeservice.

Kundeservice anbefalte å avinstallere appen, starte telefonen på nytt etter 20 minutt og installere på nytt.

Dette hjalp ikke så jeg ringte Dnb Vipps igjen og fikk beskjed om at skjermoverlegg kunne være problemet.

Dette har jeg ikke helt peil på, men gjorde noe sånn som dette: innstillinger/apper/3 prikkene øverst til høyre/spesiell tilgang/apper som kan vises øverst og så deaktivere alle.

Fremdeles ingen forskjell på appen vipps.

Også prøvde å avinstallere/restarte telefon etter dette til ingen nytte.

-Blåtann: jeg har en Nissan S Max 2009 med en blåtannboks som heter Parrot.

Med min Samsung S7 virket både handsfree og musikkspilling helt fint. Min samboers IPhone 6S Plus også uten problemer.

Når jeg oppgraderte til Samsung S8 så har jeg fått problemer med at det kun er handsfree som virker, og ikke musikkavspilling. Har prøvd utallige tips om å slette cache på blåtann og div andre feilsøkinger.

Når min bror prøver sin Samsung S8 Edge så virker den med en gang. Er det ikke samme innmat og system på disse telefonene?

Jeg får kun handsfree til å virke, mens med Edge så virker musikkavspilling også.

Har gått gjennom telefonene og det ser ut som alle innstillinger, begge har Oreo oppgradering fra Samsung.

Ekstremt takknemlig for hjelp!!!! :-D

På forhånd takk

Endret av Mack10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg resatt telefonen og klarte samtidig å miste rundt 1000 bilder av barna :-( kjørte sikkerhetskopi med Samsung account, men bilder var tydeligvis ikke inkludert der :-/

Anywho: vipps og blåtann fungerer fremdeles ikke..?

Lenke til kommentar

Har du sd kort i telefonen da?

I Samsung cloud må vell bilder velges manuelt fordi dem tar mye plass, anbefaler Google Photos.

Har forøvrig hørt at dårlige SD-kort kan gjøre litt rare ting, prøvd å ta ut SIM og SD og se om du har samme problemer?

Evnt om det ikke funker så ville jeg sendt inn telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...