Gå til innhold

Far Cry 5 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har du ikke vært borti så mye premieidiotiske ting gitt.

Seilt igjennom livet uten å skeine borti idioter og idiotiske ting  :rofl:

For de som har problemer med saven etter endgame, å spawner i CREDITS loop, bare restart spillet.

Endret av KriZZ
Lenke til kommentar

Flere enn meg som spiller på PC som sliter med at spillet krasjer i ny og ne? Googlet litt rundt og ser ut til at EasyAntiCheat skaper problemer for flere. Søppel. 

En kompis jeg spiller med har samme problem.

Kræsjer til stadighet.

Ikke opplevd dette hos meg og jeg har nesten 30 timer i spillet.

Kan det være VRAM problemer?

Han har 1060 med 3GB og spillet ligger jo rett under 3GB i bruk hele tiden.

Endret av KriZZ
Lenke til kommentar

Flere enn meg som spiller på PC som sliter med at spillet krasjer i ny og ne? Googlet litt rundt og ser ut til at EasyAntiCheat skaper problemer for flere. Søppel.

Sikkert Ryzen som gjør det :p

Neida..

Funker hos meg på Intel maskina. Får teste Amd maskina senere.

Lenke til kommentar

En kompis jeg spiller med har samme problem.

Kræsjer til stadighet.

Ikke opplevd dette hos meg og jeg har nesten 30 timer i spillet.

Kan det være VRAM problemer?

Han har 1060 med 3GB og spillet ligger jo rett under 3GB i bruk hele tiden.

Vil ikke tro det har noe å si, jeg har 1080 Ti med 11GB.

Sikkert Ryzen som gjør det :p

Neida..

Funker hos meg på Intel maskina. Får teste Amd maskina senere.

Faenskapet er jo "made for Vega/Ryzen" så det ville vært merkelig...  :hmm:

Det høres kanskje merkelig ut, men jeg har null problemer på kvelden, kan spille i timesvis uten problemer. Så jeg gjetter på at det har noe med intervallene for når EasyAntiCheat kjører en sjekk. 

Lenke til kommentar

Kjørte på en bensin kanne faen, da eksploderte bilen min. :confused:

Det er sikkert det som har skjedd meg ja. Et par ganger har bilen blitt instant sprengt i fillebiter uten at jeg har skjønt hva som skjedde. Har kjørt veldig sakte og det har vel vært inne på gårdplasser ol. nå jeg tenker meg om.
Lenke til kommentar

Zzzz

Bare jeg som absolutt hater disse syretrippene du blir tvunget innom hver gang du når en høyere level i hver sone?

Hater at de tar fra oss kontrollen av karakteren, og setter oss inn i noe absurd bs som ikke har relevans til spillet i det hele tatt. Alle de siste FC spillene har lidd av denne sykdommen :(

Må syte litt nå fordi jeg var ute på vift i fjellene og plutselig blir jeg transportert til gamlehjemmet for gamle soldater. Hater det greiene der. Instant alt-tab for å gjøre noe annet i huset.

Lenke til kommentar

Haha, du er ikke akkurat eneste som hater de greiene der. Er rimelig kjipt å prøve å utforske og lete etter en silo eller noe å sprenge, bare for å helt plutselig bli tvunget inn i et vanskeilg mission jeg ikke får lov til å avbryte. Neida, her har man null våpen, mange fiender, elendig tidsfrist og null peiling på hva man egentlig skal gjøre, og det eneste valget du har er å enten sjekke en youtube-video for å se hvor du skal, eller avinstallere spillet. WTF? Men har heldigvis ikke funnet så mange sånne, og de fleste har vært korte og enkle nok å komme gjennom. Tror det har noe å gjøre med at historien er mer eller mindre frivillig, så de trenger noe sånt for å "tvinge" oss til å få en slags historie her. Er nesten ferdig med området til John, og har knapt tatt noe som helst av oppdrag. I starten skulle jeg dra til Fall's End (eller hva det nå heter), men ga blaffen og utforsket på egenhånd. Har bare gjort fem, seks sideoppdrag siden da, og ingenting av historieoppdrag. :)

Lenke til kommentar

Er ganske irriterende de "trippene" der ja. Det man kan gjøre er riktignok å kjøre raskest mulig gjennom mainstory slik at man får gjort unna de trippene så fort som mulig og så kose seg videre i ro og mak med sidemissions. Får bedre betalt også for hver mission dersom området er "liberated".

Lenke til kommentar

De første timene av spillet var temmelig stabilt, men opplevde en drøss med bugs når jeg spilte det i dag.

Spilte ett flymyssion. Døde. Respavner i flyet - i lufta - stillestående? Så man daler jo til døden.

Feilet ett mission, når jeg "respawner" kommer det mission failed og alt blir loadet på nytt, så kommer det mission failed og alt blir loadet på nytt - osv i evig loop..?

Også gikk jeg gjennom en dør og ble sittende fast? Usynlig ble jeg vist og? Tok en video av det.

Håper ikke resten av spillet er like ille for spillingen i dag var bare frustrerende.

Ellers er spillet sykt fett. Spiller på One X forresten.

Lenke til kommentar

Er ganske irriterende de "trippene" der ja. Det man kan gjøre er riktignok å kjøre raskest mulig gjennom mainstory slik at man får gjort unna de trippene så fort som mulig og så kose seg videre i ro og mak med sidemissions. Får bedre betalt også for hver mission dersom området er "liberated".

Har hørt noen si en del side missions fullfører seg selv uten at du får belønning for det hvis du frigjør hele regionen for raskt. Stemmer dette? Ikke at det har noe å si for min del, da jeg gir blaffen i missions. Men kan være kjekt å vite uansett. 

Fengslet var et helvete ta for meg i spillet 100% tom for Ammo, døde begynte på nytt greide det, de 16 siloene er ferdig med 8 må finne resten av de må kjøre litt bil da. :)

Jeg brukte flyet til Nick for å finne siloene. Typisk nok brukte jeg en evighet på å finne den aller siste. De andre var enkle nok å finne fra luften, og flyet til Nick har jo både maskingevær og bomber. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...