Schreiber Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Hm... hadde 7/10 hit and run. Kjørte ned en fyr, og live event sier 1/20 road kill. Men jeg har fortsatt bare 7/10 hit and run? In other news, er rimelig lei bullet sponge fiender (som jeg kanskje har nevnt før.) Da var det jo ekstra morsomt at en bil stoppet, fyren gikk ut, jeg slo ham én gang i trynet med knyttneven, og nede var han. Må innrømme at jeg lo en del der. Bullet sponge my ass. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Bullet sponge? De kraftigste trengte vel bare et par skudd i hodet for å gå ned? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Nja... - Satte fyr på en fyr. Han la ikke merke til det engang. - Kjørte en pick-up i høy hastighet rett inn i en fyr, så han fløy tvers over veien og kræsjet inn i et tre. Jeg kræsjet deretter bilen i høy fart inn i samme tre, med fyren mellom bilen og treet. Deretter kræsjet jeg inn i han enda en gang, og moste han inn i en stor stein. Og han levde fortsatt. - Har stick grenades, og kastet fire av dem på samme fyr (og så at de satt fast pga sticky). Han overlevde. - Tømte magasinet i maskingeværet i en fyr på kloss hold fem ganger. Han overlevde. - I bunkeren til John kastet jeg tre granater, to dynamitter, skjøt tre raketter (incendiary cluster) og traff en fyr to ganger med hagle. Han overlevde. Og dette er på standard vanskelighetsgrad. Spiller på PS4, om det har noe å si. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 (endret) Det der må jo være bugs. Opplevde aldri noe lignende selv. PC riktignok, men burde ikke ha noe å si. (De dynamittkubbene virket riktignok svært dårlig så droppet å bruke dem) Endret 18. april 2018 av Vice Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Dette var bare noen få eksempler. Sånt skjer hele tiden. Kan slå ned en fyr med ett eneste slag, men kan skvisje ham mellom to biler i front mot front kollisjon uten at han reagerer. Noen tåler nesten ingenting, andre er nesten udødelige. Men pytt, har i det minste fått 12 road kills for den live eventen, og fikk 50 sølvbarer i belønning. Begynner å bli en del av dem, så trenger bare noe å bruke dem på. Men alt er jo så godt som gratis? Hva er det meningen man skal bruke penger på, annet en klær man aldri ser og kjøretøy man aldri bruker? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Reddet noen fanger fra en varebil. Kjørte varebilen rett gjennom en veisperring og så blodet sprute da jeg traff en peggie rett på. Kjørte noen hundre meter ned i veien, snudde, tråkket gassen i bånn og pløyde gjennom veisperringen igjen, og traff en peggie rett på. Blodet sprutet, fyren ble sleng langt av gårde, men har fortsatt 12/20 road kills. Begynner å irritere meg litt. Håper de ordner denne bugen snart. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Reddet noen fanger fra en varebil. Kjørte varebilen rett gjennom en veisperring og så blodet sprute da jeg traff en peggie rett på. Kjørte noen hundre meter ned i veien, snudde, tråkket gassen i bånn og pløyde gjennom veisperringen igjen, og traff en peggie rett på. Blodet sprutet, fyren ble sleng langt av gårde, men har fortsatt 12/20 road kills. Begynner å irritere meg litt. Håper de ordner denne bugen snart. Er det ikke sånn at Hit & Run handler om å meie ned folk mens Road Kill gjelder dyr? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. april 2018 Forfatter Del Skrevet 21. april 2018 ^indeed it is. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) Hit & Run er en challenge, Roadkill er en live event. Men det er bare forskjellig navn på det samme. Kjører du en lastebil i 200km/t og treffer en fotgjenger er han rimelig åpenbart road kill. (skjønt jeg har merket at dyr ikke teller for Hit & Run. Hadde vel blitt for enkelt å bare kjøre ned noen kuer.) Endret 21. april 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Tok helikopter og fant en slags fjelltopp med mange bison. Gikk greit å meie dem ned med heliet for å få "roadkill" eventen. "Squash & run" hadde jeg visst unlocket for en stund siden uten at jeg var klar over det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Dere som spiller på pc, krasjer spillet ennå satt det på vent Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 33timer på PC her uten en eneste krasj. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Dere som spiller på pc, krasjer spillet ennå satt det på vent 50t null crash ingen av mine venner har crashet heller... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Runna på 55 t uten noe kræsj her heller. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Edit : trodde jeg var i GoW-tråden Endret 22. april 2018 av Bone Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Tror jeg tar en lengre pause nå. Er i området til Jacob, og ble fanget igjen (uten at det var noen fiender i nærheten?) Dermed sitter jeg i et lite hus som er satt fyr på, er helt ubevæpnet og har rimelig dårlig tid på å stikke av. Oppdraget kan ikke avbrytes heller. Dette i seg selv er rimelig irriterende, for å si det mildt. Men når jeg er tvunget til å gjøre akkurat samme oppdrag for tredje gang? Seriøst, det er til og med samme fiender på samme sted. For tredje gang. WTF? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Etter tredje gang innså jeg vel bare at det var scriptet...just go with the flow... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Problemet er at vi blir tvunget til å ta disse oppdragene når spillet føler for det, og det er nøyaktig samme oppdrag for tredje gang. Hvorfor får vi ikke litt variasjon? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det tar ca. .....6 ganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå