Mima Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei igjen! Jeg skal kjøpe en viftestyring og har sett litt på Sunbeam , vantec og cooler master. Det jeg lurer på er hvilken som er best av dem , om den takler 120mm delta vifter og om den passer I&S kabinettene. Hvis noen vet om andre viftestyringer de kan anbefale vil jeg gjerne høre om dem. på forhånd takk Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 alle vifter som har en 3pins molex passer til alle viftestyringer.... og alle passer på I&S kabinettene, alle I&S kabinettene har jo en dør mvh balleMann Lenke til kommentar
Mima Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 jojo , men får jeg igjen døra eller står knappene såpass langt ut ? Hvilken vil du anbefale og takler den Delta 120mm ? takk på forhånd ^^ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 alle vifter som har en 3pins molex passer til alle viftestyringer vel vel vel.. her må man tenke på hvor mye strøm viftene tar! Delta 120mm tar en del mer strøm enn f.eks en "vanlig" 120mm.. har ikke sett noen viftestyring som tar delta vifte... Rett meg hvis jeg tar feil a Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Den eneste viftestyringen som jeg har sett, og som også tar delta vifter er min hjemmelagde... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg tror faktisk at ingen av dem kan ta 24W. Sunbeamen kan ta 20W på hver kanal. Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har både sunbeamen å cooler master aerogate 2. Jeg vil si at dunbeamen er den beste, den takler mest (tror jeg) pluss at den er ren kontroll, mens mastern er en slags litt modde greie med temp osv. Jeg kjører den vanligvis med 4 stk av enermax sine 80x80 vifter og funker perfekt. Har i tillegg testet min 120x120 vifte på den, og den takler den. Jeg har Sunon sin vifte som blåser 184 m3 i timen, og tro meg: den gir lyd fra seg på max. Så om du ikke har muligheten til å kontrollere deltaen eller rett og slett om du vil ha den jet-motoren i pcen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå