Vial Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Spillte litt Deus Ex: IW i går og la merke til noen svarte prikker som la seg over teksturene sånn titt og ofte. Regnet med at det bare var noe med Deus Ex så jeg ignorerte det, men så dukket det jammenmeg opp én slik svart prikk i NFS:U også! (riktignok bare på 1 bane) Jeg vet ikke om jeg skal strekke meg så langt som å kalle det en artifact, men det er jaggu ikke langt ifra Anyways - er dette noe som er normalt med kortet? Jeg har ikke klokka det på noen måte og kjører den søte Arctic cooling vifta som alle anbefaler så varmt. (apropos varmt - er det noen som vet om noe slags utilities for å sjekke temperaturen på gpu'en?) Bruker også Cat 3.9 driverene. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Tror ikke det eksisterer gpu'er med intern tempsensor (eller skjermkort med montert sensor engang) , men du kan jo bare klistre en vanlig inne/ute-måler på kabinettet og dytte måleren inntil ribba på skjermkortet. Ellers høres det nesten ut som artifacts , men det kan jo være bare en driverbug i forhold til teksturene , eller noe lignende... Time will show. Lenke til kommentar
Vial Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 håper da ikke det - kjøpte akkurat nytt kort for å erstatte mitt totalvrakede GF4 ti4200... tror jeg skal klokke ati kortet litt ned jeg... Lenke til kommentar
Raider Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Tacritan: asus bruker det , sikkert på ATI korta også Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 LCD skjermer har ofte døde piksler, jeg har en LCD skjerm og den har blå prikker. Har du ikke LCD skjerm så aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Vial Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 ikke lcd nei... Men leste deus ex forumet på eidos hvor det var noen som nevnte: "black voids".. Kanskje det er helt normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå