OHJohansen Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Men det er ikke alt som er like bra.TEST: Fitbit Versa Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 4 dager batteri? Min første Pebble holdt i 12.....synd de ikke videreførte klokkene de kjøpte opp 1 Lenke til kommentar
Kai Ødegård Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Yesssss, endelig! Det var en slik klokke jeg trengte for å miste fettet mitt. Holder ikke med en standard klokke. Nå skal kiloene renne av. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 4 dager batteri? Min første Pebble holdt i 12.....synd de ikke videreførte klokkene de kjøpte opp Enig. Pebble sine så bedre ut og. 1 Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Så ut som en klokke ifra 2008 Lenke til kommentar
Sven Petter Karlsen Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Legg til 1500 kr for en Halo-LX å få en moderne funksjonell ,smart og ikke minst LAAANG batteri tid.Skulle ulykken være ute også så har den en SOS funksjon med ett trykk på en knapp så kommer det hjelp uansett hvor du måtte være .... Lenke til kommentar
Jon Bergdal Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Ser det ønskes standard USB lading. Det høres jo veldig fornuftig ut med standarder, men er det ikke da litt utfordrende å få den vanntett? Ellers ser den vel ut som en klokke.(punktum). De fleste klokker jeg har hatt er runde med remmer og ett par visere (evnt. noen tall), er vel ikke akkurat så mye som endrer seg på designfronten der. Denne er riktig nok firkantet, men dog. Lenke til kommentar
Therrix Skrevet 28. mars 2018 Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) https://www.wareable.com/fitness-trackers/helo-lx-band-multi-level-marketing-9876 Endret 28. mars 2018 av Chilix Lenke til kommentar
Olemaarstad Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Venter i spenning på "andre android v.8.0" tester. Har charger 2, men vurderer å oppgradere til Versa. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 (endret) Leser at det er kun fitbit versa Spesial Editon som støtter NFC og dermed Fitbit pay Mulig det er kun Amerika det gjelder og Europa har NFC på vanlig versa også og kommer det en oppdatertering angående (huawei telefoner) Mate 10 pro snart? Leser at P20 pro fikk ftibit versa til å fungere etter noen rundt med fikling Da skulle jeg tro det går på mate 10 pro også Endret 5. april 2018 av kewell79 Lenke til kommentar
Mats Myhre Skrevet 12. april 2018 Del Skrevet 12. april 2018 Jeg har OnePlus 5T med Android 8. Etter ha lagt til klokka to ganger og oppdatert firmware to ganger har jeg vellykkede synkroniseringer og notifications. Når jeg restarter telefonen må jeg også restarte klokka. Hvis jeg ikke gjør det vil jeg kun få synkronisert data og ikke notifications. Dvs at klokka fungerer med denne workarounden. Det hadde vært fint om Tek kunne ha testet denne hypotesen på Huawei Mate med Android 8. Lenke til kommentar
Olemaarstad Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Moto G5 fynker flawlessly =) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Ser det ønskes standard USB lading. Det høres jo veldig fornuftig ut med standarder, men er det ikke da litt utfordrende å få den vanntett? Vel, flere mobiltelefoner har eksponert USB port og klarer likevel bevare vanntettheten. 1 Lenke til kommentar
hvaenndetmåttevære Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Hvorfor ikke teste noen ordentlige klokker? Michel Herbelin Newport Connect? Den er i ok prisklasse. TAG Heuer Connected Modular er litt dyrere, men allikevel. Da kan benytte uret hele tiden. Disse ser jo ut som leketøy. Lenke til kommentar
Datutterguy Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Huawei har ett lite speciellt system där du ofta själv måste aktivera notiser i appar. Har själv en huawei p9 och en versa. Har inte fått några notiser från mobilen men såg nu att man måste aktivera det manuellt i inställningar. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Hvorfor ikke teste noen ordentlige klokker? Michel Herbelin Newport Connect? Den er i ok prisklasse. TAG Heuer Connected Modular er litt dyrere, men allikevel. Da kan benytte uret hele tiden. Disse ser jo ut som leketøy. Michel Herbelin Newport Connect virker å være mindre brukervennlig og funksjonell. I tillegg burde en fitness-klokke være såpass billig at man ikke er konstant redd for å få riper og hakk i den. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Skulle ønske Apple Watch 4 var et Fitbit produkt. Skulle gjerne sett Fitbit med litt større skjerm og mindre ramme mellom skjerm og kant. Fitbit Ionic har 1.42" mens Fitbit Versa har 1.34". Apple Watch 4 ser større ut, men det var ikke mulig å finne ut hvor mange tommer den skjerm er på, de opererer kun med mm og piksler. Endret 31. oktober 2018 av DJViking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå