smort1 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Påskeværet (1) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Du befinner deg som vanlig på terrassen, du får ta deg en tur opp i alpinanlegget nå som løypene er preparert. Misunner deg utsikten :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2018 Du befinner deg som vanlig på terrassen, du får ta deg en tur opp i alpinanlegget nå som løypene er preparert. Misunner deg utsikten :-). Mvh Gunnar Takker, Gunnar! Om ikke akkurat på terrassen, så iallfall på et utsiktspunkt litt lenger ned i lavlandet! Fin utsikt, okkesom! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif Takker, Leif! Sikret med snø til påsken her, ja! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif Takker, Leif! Sikret med snø til påsken her, ja! Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2018 Fin utsikt Svein Hos meg masse snø og lit sol til og fra Blir en hvit påsk da Mvh Leif Takker, Leif! Sikret med snø til påsken her, ja! Bare hyggelig ! ? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Strålende vær i en fin by med fine omgivelser. Et fint utsiktspunkt har du også funnet. Her ble det mye fint. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2018 Strålende vær i en fin by med fine omgivelser. Et fint utsiktspunkt har du også funnet. Her ble det mye fint. Mvh.Oddvar Takker, Oddvar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg