Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Palmesøndag på Blimsanden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Fint vår bilde, med masse sand og uten snø då Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 Fint vår bilde, med masse sand og uten snø då Mvh Leif Takk Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Fint vår bilde, med masse sand og uten snø då Mvh Leif Takk Leif Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Og jeg som trodde at du holdt til i alpinanlegget på Oppdal i disse tider, men noen må vel være på jobb til onsdag for å sørge for bruttonasjonalproduktet. Men du er jo alltid på farten, godt komponert fra Blimsanden med litt liv :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2018 Og jeg som trodde at du holdt til i alpinanlegget på Oppdal i disse tider, men noen må vel være på jobb til onsdag for å sørge for bruttonasjonalproduktet. Men du er jo alltid på farten, godt komponert fra Blimsanden med litt liv :-). Mvh Gunnar Hei Gunnar ! Nei, jeg har ikke kommet meg på fjellet enda, men reiser oppover i morgen. Det er mye som må gjøres på jobb, og det var greit å ta det nå når alle andre på fabrikken har fri... Det skal være supre skiforhold denne påska, men litt kaldt. Takk for kommentaren og jeg ønsker deg en riktig god påske hvor enn du måtte være Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. mars 2018 Del Skrevet 27. mars 2018 Fra din tur til Vigra, eller? Får vårfornemmelser av denne fine stranden, men er ikke så sikker på at temperaturen tyder på vår akkurat. Ei yndet badestrand må vel dette være. I alle fall et stemningsfullt bilde, som får meg til å lengte til en varmere årstid. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Hvor er vintervejret henne...? smukt billede man kan rigtig se hvor bred stranden er her HIlsen Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Hvor er vintervejret henne...? smukt billede man kan rigtig se hvor bred stranden er her HIlsen Suss Det er nesten som en dansk strand dette her Vinteren finnes hvis man kjører en times tid lengre inn i landet. Tusen takk for kommentar Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 Fra din tur til Vigra, eller? Får vårfornemmelser av denne fine stranden, men er ikke så sikker på at temperaturen tyder på vår akkurat. Ei yndet badestrand må vel dette være. I alle fall et stemningsfullt bilde, som får meg til å lengte til en varmere årstid. Mvh.Oddvar Hei Oddvar, Ja, dette er Vigra ja, og stranden er populær, men det er sjelden varmt nok til at det blir mye bading her. Men uansett et fint sted å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg