AnonymDiskusjon Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Hei, jeg lurte bare om noen her vet om det går an å fornye sitt studentvisum i USA mens man fortsatt er å studerer i USA. Jeg skal ta et semester i USA neste år og etter det semesteret så ønsker jeg å bytte til en annen skole i USA. Jeg får visum for det første semesteret, men jeg er nødt til å søke på nytt når det kommer til det andre. Jeg må vel ikke reise tilbake til Norge for å så møte opp på intervju igjen på ambassaden i Oslo? Går det an å søke om dette mens man fortsatt er i USA? Anonymous poster hash: 58dc5...7eb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Det raskeste og beste svaret på dette får du ved å kontakte den amerikanske ambassaden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-400411 Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 (endret) Det raskeste og beste svaret på dette får du ved å kontakte den amerikanske ambassaden. Tror nok ikke det er mulig på dette tidspunktet. Endret 26. mars 2018 av medlem-400411 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Tror nok ikke det er mulig på dette tidspunktet. Siden det er snakk om neste semester, er det ikke noe hast med å avklare dette. Uansett, de har et call center for visumspørsmål som er åpent 8-20, så det ER faktisk mulig: Call center: In Norway: 23 96 05 55 (8am-8pm, five days a week) In the U.S.: +1 703-520-2568 (7am – 3pm EST, five days a week Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå